Bardzo gorąca prośba o wypełnienie ankiety

1. Data: 2006-09-11 13:46:40

Temat: Bardzo gorąca prośba o wypełnienie ankiety
Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam gorąco, bardzo serdecznie,

Mam ogromną prośbę: jeżeli ktoś znalazłby 5 sekund wolnego czasu,
bardzo gorąco i serdecznie prosiłbym o wypełnienie króciutkiej
ankiety na stronie:

http://uookie.com/out/?q=node/18

Jednocześnie bardzo przepraszam wszystkich za wysłanie wiadomości na
grupę.

Z góry gorąco dziękuję i bardzo pozdrawiam

uki

2. Data: 2006-09-11 14:29:36

Temat: Re: Bardzo gorąca prośba o wypełnienie ankiety
Od: "awu" <a...@p...placebo.pl> szukaj wiadomości tego autora

"uookie" <u...@g...com> napisał(a):
> [...]
> grupę.
>
> Z góry gorąco dziękuję i bardzo pozdrawiam

krawężnik.

3. Data: 2006-09-11 14:36:38

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11/09/2006 15:46, uookie:

> Jednocześnie bardzo przepraszam wszystkich za wysłanie wiadomości na
> grupę.

Jest za co, bo takich pierdół jak tam napisałeś dawno nie widziałem.

--
huski
huski at interia dot pl

4. Data: 2006-09-11 14:41:13

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huski" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> On 11/09/2006 15:46, uookie:

> Jest za co, bo takich pierdół jak tam napisałeś dawno nie widziałem.

Czy to oznacza, że przyjmujesz przeprosiny ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2006-09-11 14:55:59

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Huski napisał(a):
> Jest za co, bo takich pierdół jak tam napisałeś dawno nie widziałem.
>

> --
> huski
> huski at interia dot pl

niekoniecznie masz rację. zdefiniowanie tej akcji jako 'pierdołę'
jest dla mnie bardzo gorąco krzywdzące. rozumiem, że ci sie to nie
podobało; pewnie jesteś jednym z tych cyników, którzy nie potrafią
przejść obok czegoś co im sie nie podoba obojętnie, tylko muszą to
nazwać pierdołą. szanuje twoja postawę. zresztą jakże mógłbym
jej nie szanować; ja jestem człowiekiem, ty jesteś człowiekiem;
tylko ty troche oszczędniejszym w wyjaśnieniach.

o tuż do czego zmierzam: mało się interesujesz pierdołami, że moja
pierdoły wydały ci sie jakieś szczególne, że aż nawet
odważyłeś się stwierdzić, że dawno takich nie widziałeś.
powiesz, że cie zwyczajnie pierdoły nie interesują, ale z
pierdołami jest tak jak ze śmietnikami - sporo mogą powiedzieć. nie
chcę być złośliwy w stosunku do ciebie, bo nie w tym rzecz. chcę
po prostu zwrócić twoją uwagę na to, że powinieneś być bardziej
powściągliwy w swoich reakcjach. ty jeszcze nie wiesz, na jakie
pierdoły mnie stać.

uki

6. Data: 2006-09-11 18:51:07

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sam się przeraziłem tego co napisałem.
to nie moje słowa były.

7. Data: 2006-09-12 09:54:19

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11/09/2006 16:55, uookie:

> niekoniecznie masz rację. (...)

LOL, ubawiłem się

P.S.

tnij posty

--
huski
huski at interia dot pl

8. Data: 2006-09-12 11:40:38

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Huski napisał(a):
> P.S.
>
> tnij posty

a już myślałem, że stopień poczucia humoru stałych bywalców
pl.sci.psy sapda wraz ze wzrostem średniej ich wieku.

ux

9. Data: 2006-09-12 13:34:18

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12/09/2006 13:40, uookie:

> a już myślałem, że stopień poczucia humoru stałych bywalców
> pl.sci.psy sapda wraz ze wzrostem średniej ich wieku.

może może ;D

--
huski
huski at interia dot pl

10. Data: 2006-09-13 19:02:32

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

uookie <u...@g...com> napisał(a):

> Witam gor=B1co, bardzo serdecznie,
>
> Mam ogromn=B1 pro=B6b=EA: je=BFeli kto=B6 znalaz=B3by 5 sekund wolnego
czas=
> u,
> bardzo gor=B1co i serdecznie prosi=B3bym o wype=B3nienie kr=F3ciutkiej
> ankiety na stronie:
>
> http://uookie.com/out/?q=3Dnode/18
>
> Jednocze=B6nie bardzo przepraszam wszystkich za wys=B3anie wiadomo=B6ci na
> grup=EA.
>
> Z g=F3ry gor=B1co dzi=EAkuj=EA i bardzo pozdrawiam
>
> uki

Lukasz dla ciebie wszystko.

Done.

"IV RP"