Bardzo pilna sprawa !!!

1. Data: 2002-10-10 11:00:17

Temat: Bardzo pilna sprawa !!!
Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj ukochany uwielbia wszystko co sie wiaze z kuchnia, gotowaniem.
Niedugo ma urodziny (40 lat).
Nie mam pojecia co mu kupic ?
Mam do wydania 500 zł
Proszeo ciekawe propozycje.

1. Data: 2002-10-10 11:10:15

Temat: Re: Bardzo pilna sprawa !!!
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tak zrobię !!!!!! choć mój ukochany jest 2 razy młodszy i ja też ;))))

ważny jest efekt a smak potem ;)

1. Data: 2002-10-10 12:19:49

Od: "biedronka" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Seksowną bieliznę (dla siebie) za 450 zł
> Resztę wydać na cokolwiek - przyrządzane przy nim (wyłącznie) w
> bieliżnie jak wyżej i tak mu zasmakuje.

Witam
Zgadzam sie z przedmowca ;) propozycja bardzo ciekawa, ale moze tak pol na
pol czyli 250 na np. racllete, lub zestaw do fondue (przyznam ze ostatnio
mam ogronma chce posuadania jednego z tych urzadzen, bardzo fajne przyjecia
w gronie przyjaciol. Jak na razie mialam mozliwosc sprawdzenia u znajomych
tylko fondue i bardzo mnie ujela cala atmosferka przy przygotowaniach itd.)
Tak wiec mysle ze jeden z tych zestawow + fajna kolacyjka we dwoje ... moze
byc fajnie ;)
Życze powodzenia, no i podziel sie z nami decyzja ;)

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-10-10 12:29:20

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kupowałem ostatnio seksownej bielizny ale 250 to chyba trochę
> mało?
>
> Pozdrawiam
> Qwax

cos Ty, wystarczajaco, chyba ze oprocz galotow i stanikow z dziurami
zapragna jakich pejczy, lozka wodnego i nie wiem czego tam jeszcze

WiKiNg hih hih

1. Data: 2002-10-10 12:32:16

Od: "biedronka" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kupowałem ostatnio seksownej bielizny ale 250 to chyba trochę
> mało?

Ja w sumie tez, ale wydaje mi sie ze jak sie dobrze poszuka to cos sie
znajdzie, a z reszta zestawy ktore zaproponowalam moze okaza sie tansze wiec
... Mnie udalo sie zakupic (znajomym) bardzo fajny i sliczny za jedyne 218zl
;)
Wystarcza dobre checi i duzo czasu, a znajdze sie wszystko w rozsadnej
cenie.

pozdrawiam
ania

1. Data: 2002-10-10 12:40:14

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-10 12:46:54

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tak zrobię !!!!!! choć mój ukochany jest 2 razy młodszy i ja też
;))))

> ważny jest efekt a smak potem ;)

To tobie wystarczy fartuszek a resztę wydaj na szampana i kawior.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

1. Data: 2002-10-10 12:53:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Oct 2002 14:46:54 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl>
wrote:

>;))))

>To tobie wystarczy fartuszek a resztę wydaj na szampana i kawior.
> [...]

i tu powinines dodac link do tematycznej dyskusji sprzed jakiegos
czasu. Gdzie Ty sie podziewales, Jerzy? Juz sie zaczynalam
martwic, zes zdezerterowal

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-10 12:55:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Oct 2002 14:32:16 +0200, "biedronka"
<b...@b...net.pl> wrote:

> [...]
>;)
>Wystarcza dobre checi i duzo czasu, a znajdze sie wszystko w rozsadnej

przy dobrych checiach to i ten wydatek niepotrzebny ;))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-10 13:27:46

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pol na
> pol czyli 250 na

Nie kupowałem ostatnio seksownej bielizny ale 250 to chyba trochę

kucharki
ciasteczka :>
spagetti
Fw: [kuch] przepisy na smalec