rodzina optymalnego vs optymalni

11. Data: 2005-03-13 18:23:47

Temat: Re: Wyjasnienie takiego stanu rzeczy
Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FAJNE TO !!!!

OPTYMALNI, CHCECIE JESZCZE ??

12. Data: 2005-03-13 18:54:00

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Are <a...@g...pl> napisał(a):

> FAJNE TO !!!!
>
> OPTYMALNI, CHCECIE JESZCZE ??

dawaj arus - jak potrafisz coś sam napisać dzieciaku,
ale chyba sie nie doczekam, to nie na twoim poziomie,
kto cie matołku w tym gimnazium uczy? powinni się wstydzic za ciebie

13. Data: 2005-03-13 18:57:54

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ali, nie znajdziesz tu siebie?

372&a=13108380

14. Data: 2005-03-13 19:10:26

Temat: Re: Bardzo podobny przypadek !
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
[...]
> maczemu) kuzwa. noz w kieszeni sie otwiera jak sie widzi ludzi
> niezbyt
> wyksztalconych, lub niemajacych po prostu zadnej wiedzy
> biochemicznej,
> oszukiwanych przez tego (...)z wypchanym portfelem.
>
> dajcie spokoj. ona nie chodzi juz fo normalnych lekarzy twierdzac ze
> sa sekta.
> woli isc do oplacanych przez optymalnych, a wierzcie mi ze sa tacy!!"
>
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=384&w=13107
372&a=13108380

I ty (studencie fizyki) mówisz, że jesteś mądrzejszy ode mnie?
Skup się: Ile wart jest post kogoś o nicku: o ??? ANONIMA, który
wypluł swoją nienawiść do optymalnych tylko RAZ i zniknął (???)
Nawet wyszukiwarka takie _małe_zero_ nie jest w stanie znaleźć...

Takie plugawe wymysły jak w powyższym twoim cytacie są typowe dla
znerwicowanych, zazdrosnych oszczerców, którzy nawet boją się podpisać
jakimkolwiek wymyślonym nickiem, ale używanym CZĘŚCIEJ niż tylko RAZ.
Zawsze to jest tylko JEDNORAZOWE wyrzyganie się na forum, czy grupę.
Znamy takich z naszego opty forum.

Natomiast nas, are znasz, nawet nas widzisz na zdjęciach, nawet
wszędzie je wciskasz ludziom na grupach i forach, chociaż nikt cię
o to nie prosi. Mamy swoje imiona, nazwiska, a dalej jesteśmy dla
ciebie mało wiarygodni. A taki rzygacz wg ciebie jest OK. tylko
dlatego, że pluje na optymalnych. Błądzisz dzieciaku z tą swoją misją
tępienia diety optymalnej. Szkoda twoich beztłuszczowych nerwów.

I weź się uspokój z takimi marnymi "dowodami" bo się żałośnie
kompromitujesz...

Krystyna

15. Data: 2005-03-13 19:15:59

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ROTFL

16. Data: 2005-03-13 19:32:58

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
d123hh$cm8$...@i...gazeta.pl...
> ROTFL

na nic wiecej Cie nie stac :)

Jurek

17. Data: 2005-03-13 19:37:12

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
d120fm$skn$...@i...gazeta.pl...
> FAJNE TO !!!!
>
> OPTYMALNI, CHCECIE JESZCZE ??

oczywiscie, do analizowania stanu do jakiego moze doprowadzic mozg
wieloletnia dieta wege

Jurek

18. Data: 2005-03-13 19:40:46

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL

Dzięki za wyczerpującą i nie do podważenia kontrargumentację :)

Krystyna

P.S. Mam wrażenie, że ten skrót stworzyli jakieś mało rozgarnięte
matołki na taką właśnie okoliczność. Tarzaj się tarzaj, z czasem
nie będzie Ci do śmiechu...

19. Data: 2005-03-13 19:43:38

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d124vr$cde$1@news.onet.pl...

> z czasem
> nie będzie Ci do śmiechu...

A co, wyglowoadny ?

Heheheh

20. Data: 2005-03-13 20:22:48

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:d124vr$cde$1@news.onet.pl...

> A co, wyglowoadny ?

Co to za bełkot?

Samo Zdrowie - Soja
nie przyswajanie mięsa?
"internetowe grzyby"
to dla przecietnego zjadacza mieska
Re: Czy DO jest taką samą bzdurą jak wege?