Bardzo powazny temat!!!

1. Data: 2003-01-15 15:41:23

Temat: Bardzo powazny temat!!!
Od: "Robert Chmura" <c...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja przyjaciołka pisze prace magisterską
na temat "zycie seksualne niewidomych".
Jezeli ktos moglby mi pomoc w zdobyciu
materialow na ten temat bede bardzo wdzieczny.

--
Z powazaniem
Robert

2. Data: 2003-01-15 18:13:49

Temat: Re: Bardzo powazny temat!!!
Od: "Yna" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rany! A co jest niezwykłego w życiu seksualnym niewidomych? Czy ono różni
się od życia seksualnego ludzi widzących?!
Yna

3. Data: 2003-01-15 18:48:23

Od: r...@k...pl (Rafał Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

A przepraszam, owe życie jakoś różni się od życia osób widomych? I co w owym
temacie jest niby ciekawego? Współczuje Twej znajomej, ale nie z powodu
tematu, a jedynie promotora, który taki temat jej narzucił

RD

4. Data: 2003-01-15 19:43:31

Od: "M S" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ono (to życie) wydaje się nawet bardziej intrygujące :))
Maćkoski

5. Data: 2003-01-15 21:21:37

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

M S pisze w news:b04dp5$f92$1@news.tpi.pl

> Ono (to życie) wydaje się nawet bardziej intryguj+-ce :))

Zwłaszcza, że zwykle wtedy zamyka się oczy. :P

--
Pozdrowieństwa,
Scally

6. Data: 2003-01-15 21:50:48

Od: "Radzio" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu Yna napisał(a):

> Rany! A co jest niezwykłego w życiu seksualnym niewidomych? Czy ono
> różni się od życia seksualnego ludzi widzących?!
> Yna

Witam,

Oczywiście, że się rózni.
Doznania wzrokowe (zwłaszcza dla mężczyzny) są bardzo ważne.
Przykładowo inną sprawą jest namacalnie wyczuć piersi kobiety, a inną
zobaczyć je na własne oczy ;) Ty zapewne jesteś kobietą i nie
przywiązujesz dużej wagi do odczuć wzrokowych. Ale mogę się mylić...
Tak czy inaczej, nie chciałbym być źle zrozumiany. Uważam, że każdemu
nalezy się seks, nie zważając na to jaką ma się ułomność ;)

Pozdrawiam,
Radzio

--
e-mail: d...@t...pl
"Im bardziej technika staje się wyrafinowana, tym bardziej wyobcowuje nas z życia".

7. Data: 2003-01-15 21:51:25

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radzio pisze w news:b04l2u$30$1@news.tpi.pl

> Tak czy inaczej, nie chciałbym być źle zrozumiany. Uważam, że każdemu
> nalezy się seks, nie zważając na to jaką ma się ułomność ;)

Howgh! :-)

A za chwilę, o 23.30 na TVP1 bodajże będzie film dokumentalny o
życiu intymnym ON właśnie. Może warto?

--
Pozdrowieństwa,
Scally

8. Data: 2003-01-15 21:54:44

Od: m...@p...onet.pl (Michal Dziwisz) szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
autorstwa Roberta Chmury przeczytałem:

> Moja przyjaciołka pisze prace magisterską na temat "zycie seksualne
> niewidomych". Jezeli ktos moglby mi pomoc w zdobyciu materialow na
> ten temat bede bardzo wdzieczny.

Najlepiej pytać u źródła, czyli na liście Typhlos - liście dla
niewidomych utworzonej przy CNIN.

www.cnin.uw.edu.pl

--
Pozdrawiam, Michał
m...@p...onet.pl

***************r-e-k-l-a-m-a**************

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes

9. Data: 2003-01-15 21:54:44

Od: m...@p...onet.pl (Michal Dziwisz) szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
Yna pisze tak:

> Rany! A co jest niezwykłego w życiu seksualnym niewidomych? Czy ono
> różni się od życia seksualnego ludzi widzących?!

Jeśli chodzi o sam akt to nic, jednak przed aktem taka parka musi się
poznać, i tak dalej... Tu druga strona osobie niewidomej w fazie
początkowej o swoim nią zainteresowaniu musi dać znać w nieco inny
sposób niż zalotne spojżenia i maślane oczy. :)))) Z resztą na odwrót
jest tak samo...

--
%

--------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

Miliony czekają na Ciebie w Internecie!
htp://republika.onet.pl/2,oferta.html

10. Data: 2003-01-15 22:11:44

Od: m...@p...onet.pl (Michal Dziwisz) szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
autorstwa Radzia przeczytałem:

> Doznania wzrokowe (zwłaszcza dla mężczyzny) są bardzo ważne.

To jest fakt. Tylko, że to właśnie taki czy inny defekt kreuje w nas
samych pewne zmiany.

> Przykładowo inną sprawą jest namacalnie wyczuć piersi kobiety, a
> inną zobaczyć je na własne oczy ;)

Fakt, pierwszy jest ten kontakt wzrokowy. Osoba widząca właśnie
najczęściej pierwszy obraz napotkanej znajomej czy znajomego rysuje
właśnie wg wyglądu. Ja u płci przeciwnej zwracam uwagę z przyczyn
oczywistych na inne rzeczy takie jak:

sposób wypowiadania się, głos, zapach, sposób bycia itp.

To właśnie dla mnie jest tym pierwszym "żutem oka"...

--

ZUS - zmiany przepisów
Renta socjalna a kredyt ratalny
Szachy są ok!