Bardzo proszę o pomoc!!!

1. Data: 2001-11-01 22:53:07

Temat: Bardzo proszę o pomoc!!!
Od: "Sebex" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Bardzo proszę o pomoc.Mam duży problem, jestem bardzo nerwowy i często łapie
się na tym, że denerwuje się bez powodu.Ciężko mi się zasypia.Bardzo, ale to
bardzo proszę wszystkich, aby napisali mi nazwe jakiegoś leku po którym bym
czuł się odprężony i wyluzowany z chęcią do życia (zero stresu) i rozmów z
bliskimi.Jedyny lek który mi pomagał to był dolargan (nie wiem czy dobrze
pisze) .Czułem się znakomicie i zasypiałem bez problemów, miałem chęć do
życia.Proszę o podanie nazwy podobnie działającego leku po którym czuł bym
się tak dobrze jak po dolarganie.
Z góry dziękuję , wierze , że mi ktoś pomoże.
Pozdrawiam
Seba

2. Data: 2001-11-02 18:49:12

Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc!!!
Od: "AndRuT" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

A ten dolargan jest na recepte?
Mam podobny problem z nerwami, co do snu to jest ok ale dopada mnie
wściekłość o naprawde błache sprawy.
Czy moge poprosić lekaża neurologa o dolargan czy jest to lek wypisywany
bardzo restrykcyjnie?
dziekuje za odpowiedz

3. Data: 2001-11-02 19:29:43

Od: "Justyna" <n...@s...ru> szukaj wiadomości tego autora

> A ten dolargan jest na recepte?
> Mam podobny problem z nerwami, co do snu to jest ok ale dopada mnie
> wściekłość o naprawde błache sprawy.

Jest na recepte i jest to srodek przeciwbolowy :]

--
pozdr,
Justyna

4. Data: 2001-11-02 19:30:20

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9rupr7$1fm$1@shilo.silesia.pik-net.pl>, m...@m...net
says...

> [...]
> wściekłość o naprawde błache sprawy.
> Czy moge poprosić lekaża neurologa o dolargan czy jest to lek wypisywany

Wam obu odp*????
Dolargan to narkotyk! Spi się świetnie, nic nie boli - bo tak kurna
działają narkotyki!

5. Data: 2001-11-03 05:45:50

Od: "AndRuT" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

> Wam obu odp*????
> Dolargan to narkotyk! Spi się świetnie, nic nie boli - bo tak kurna
> działają narkotyki!

Przecież sie pytałem coto za lek więc skąd mam wiedzieć czy mi odpowiada.
Sugerowalem sie postem sebexa. Jeśli jest na spanie to ja go niechce, ja
jestem ciągle spiący:-)

6. Data: 2001-11-03 11:44:42

Od: "Sebex" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież sie pytałem coto za lek więc skąd mam wiedzieć czy mi odpowiada.
> Sugerowalem sie postem sebexa. Jeśli jest na spanie to ja go niechce, ja
> jestem ciągle spiący:-)

Ja tylko napisałem że mi dolargan pomagał, nikogo przecież nie namawiam do
brania go.Ja wiem że to lek z grupy narkotycznych i nikt nie musi mi tego
tłumaczyć.Ja go brałem w szpitalu i czułem się ponim zajebiście( nie tylko
na sen), a ja prosiłem o nazwe leku "bodobnie" działającego jak dolargan, a
nie o wyjaśnienie mi co to jest dolargan, bo ja to wiem.

Pozdrawiam
sebex

7. Data: 2001-11-03 11:58:31

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9s0lb7$dc0$1@news.tpi.pl>, s...@w...pl says...

> [...]
> na sen), a ja prosiłem o nazwe leku "bodobnie" działającego jak dolargan, a
> nie o wyjaśnienie mi co to jest dolargan, bo ja to wiem.

Sorry - po prostu wasza rozmow zabrzmiala zdeczko absurdalnie - jako
dolargan na sen i dobre samopoczucie.

A co do podobnie dzialajacych - napisz w jakim sensie maja byc podobnie
dzialajace - na sen, samopoczucie czy p-bolowo.

8. Data: 2001-11-03 21:14:20

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w > Wam obu odp*????
> Dolargan to narkotyk! Spi się świetnie, nic nie boli - bo tak kurna
> działają narkotyki!

widze ze bardzo podnieca cie to slowo
proponuje 1 tabl. acidum ascorbicum 3-4 razy dziennie
pozdrawiam
sleepindog

9. Data: 2001-11-03 23:47:52

Od: "Sebex" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości

> [...]
> >
> widze ze bardzo podnieca cie to slowo
> proponuje 1 tabl. acidum ascorbicum 3-4 razy dziennie

Możesz mi napisać jakie słowo mnie podnieca?
Pozdrawiam
Seba

10. Data: 2001-11-04 07:20:00

Od: "docent" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za niedługo będzie Cię podniecało słowo psychiatra !!!

Użytkownik "Sebex" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości

> Możesz mi napisać jakie słowo mnie podnieca?
> Pozdrawiam
> Seba

koncentrator
Prosba o rzucenie okiem na terminologie