Bardzo suchy nos - dobry laryngolog ? - pomocy

1. Data: 2004-04-13 11:27:45

Temat: Bardzo suchy nos - dobry laryngolog ? - pomocy
Od: "Alex" <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego czasu (kilka miesięcy) mam kompletnie suchy nos.
Tzn. nie wiem czy fachowo się wyrażam, ale wydaje mi się, że
powinna być lekko wilgotna śluzówka wewnątrz nosa. Ten
efekt suchości jest bardzo nieprzyjemny (zwłaszcza rano po
przebudzeniu).

Macie może jakieś rady ?

Zależy mi na poleconym laryngologu (alergologu?- najlepiej w
W-wie lub okolicach choć niekoniecznie) który pomoże
mi się uporać z tą suchością nosa oraz z problemami gardła -
może się ktoś podzielić namiarami ?

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksander

2. Data: 2004-04-13 13:24:03

Temat: Re: Bardzo suchy nos - dobry laryngolog ? - pomocy
Od: "KULTART" <KULTART(FUCK_SPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex" <d...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W-wie lub okolicach choć niekoniecznie) który pomoże
> mi się uporać z tą suchością nosa oraz z problemami gardła -

A czy masz jakąś alergie?Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie czasem takie
rzeczy powoduje suche powietrze, nie zdarza sie to częstpo ale bywa, w
aptece są kropelki nawilżające sluzówkę nosa, ja miałem Otrivin.

3. Data: 2004-04-13 21:18:48

Od: "sieja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamietam kiedys tez mialam "suchosc" w nosie. Nie znam sie za wiele, ale od
momentu kiedy spie przy otwartym oknie (w kazdej porze roku) i wiszsza u
mnie na kaloryferze 2 nawilzacze z woda oddycha mi sie zupelnie latwiej
przyjemniej.
Ale Ty piszesz ze masz problem rowniez z gardlem, a przeciez nos i gardlo to
powiazane za soba organy..

skierowanie!!!
Czy wizyta u seksuologa wymaga skierowania od lekarza?
SEROXAT - jaka jest cena tego leku?
rozjaśnianie owłosienia na nogach
Ból w okolicy cewki moczowej. co jest:( ??