Re: Bardzo ważne do ginekologów i psychologów !!!!!

From: "Nie wiedząca o co chodzi...." <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Bardzo ważne do ginekologów i psychologów !!!!!
Date: Wed, 10 Sep 2003 13:31:09 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@212.191.132.170

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bjn0lp$mur$1@absinth.dialog.net.pl...

> usunąć bo co? bo wstyd?

Ciekawe czy tobie by nie było?

> chyba wiedziała ze mogą byc przykre konsekwencje w postaci choroby
dziecka?

Wiele dziewczyn nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji do póki nie zobaczy
dwóch kresek na teście.

> a jesli będzie chore dziecko to co usunąć bo jej bezmyślnośc nie zna
granic.

No cóż stało sie, nawet jak usunie to podejzewam będzie płaciła za to do
koćca życia (choć by myślac o tym) zastanawiam się tylko jakie są twoje
granice ..... tolerancji

> brak mi słów.
> mogła sie puscic z kolegom a nie rodziną.

Tu się z toba zgodze, bo też jej tak powiedziałam ale teraz to musztarda po
obiedzie i nie ma co osądzać tylko trzeba działac. Ja jej nie namawiam do
usuniecia, wrecz przeciwnie uważam że za błędy sie płaci. Chciałam sie
dowiedziec jakiego typu sa to badania i w jakim etapie ciazy mozna je zrobic
jak bys nie doczytała

> przykre.

Przykre to było to co napisałaś nie doczytując się sensu mojego postu.
Każdy czasem popełnia jakieś błędy i nie moją sprawą jest ingerowanie w jej
życie ale moge jej pomóc przedstawiając mozliwosci badań by odwieść ją od
aborcji.

ola