Baza danych

1. Data: 2001-06-14 10:00:17

Temat: Baza danych
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W pierwszych słowach mojego listu...

Tak często dzisiaj nadaję, bo dowiedziałem się, że czarni mają święto. A to
od młodego, bo chciałem go wygonić do szkoły. Jednak szkoła to potężne
źródło informacji.

Ciekawe czy licznik TPSA o tym wie?

Od pewnego czasu tworzę sobie bazę danych o grupowiczach. Każdy coś o sobie
pisze, wiem np. kto ma rozmiar stopy 42 i nie ma nadziei na poprawę, kto
waży 110 kg i ma nadzieję, itp.
Te dane mam od osób, które odsłaniają się w grupie, i tych które założyły
swoje osobiste strony internetowe.
Nie rozumiem natomiast osób, które pod rzekomo swoim osobistym adresem
podają adres firmy komercyjnej nieswojej. To jest co najmniej niegrzeczne.
Mam w związku z tym prośbę, jeśli zdecydowaliście się już napisać o sobie,
niech to będzie Wasza prywatna strona. Przecież może być na niej napisane:
"Moja ulubiona firma to:".

Jeszcze jedno, nie wstydźcie się podawania, przy każdej okazji, swojego
numeru GG, ICQ itp. (ICQ nie używam, bo to ponoć amerykański szpieg), czy
innych, które ogólnie udostępniacie.
O wielu użytkownikach GG z naszej grupy dowiedziałem się, wykorzystując
funkcję "Szukaj" wg adresu e-mail.
Przecież to chyba nie jest tajemnicą, skoro te dane udostępniliście?

Ja swojego GG nie podaję, bo jestem chytrym i skąpym modemowcem, ale czasem
pozostaje mi kilkadziesiąt sekund do zakończenia impulsu i widzę kto się na
linii czai, nie wiem wtedy, czy się można odezwać, czy lepiej nie - bo może
z drugiej strony jest taki sam czajnik.

Pearl
GG# 304246
Archiwum pl.soc.inwalidzi
http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-inwalidzi/

2. Data: 2001-06-14 11:15:32

Temat: Odp: Baza danych
Od: "Marcin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)))

Fajna Baza Danych. Niezły materiał na książkę biograficzną o... grupie.
Zbieraj, zbieraj...

Marcin

3. Data: 2001-06-14 19:05:09

Temat: Re: Baza danych
Od: "tetros" <b...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pearl" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
na
> linii czai, nie wiem wtedy, czy się można odezwać, czy lepiej nie - bo

i gdzie to publikujesz?

pozdro
tetros

4. Data: 2001-06-15 07:15:57

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tetros" <b...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> i gdzie to publikujesz?

To jest przecież opublikowane na stronach domowych grupowiczów.
Ostatnio frekwencja na grupie poważnie wzrosła, więc trudno wszystkich
spamiętać.
Kto jest kto? Co porabia? Zainteresowania itp. Można się w tym wszystkim
pogubić.

--
Pozdrawiam.
Pearl

5. Data: 2001-06-15 20:46:34

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pearl napisał(a):

> [...]
> pisze, wiem np. kto ma rozmiar stopy 42 i nie ma nadziei na poprawę, kto

Ciekawe co jest o mnie?
Czy mógłym zajrzeć w te dane ?
zwłasza jżźli chodzi o "i nie ma nadziei na poprawę" :-))

> Jeszcze jedno, nie wstydźcie się podawania, przy każdej okazji, swojego
> numeru GG, ICQ itp. (ICQ nie używam, bo to ponoć amerykański szpieg), czy
> innych, które ogólnie udostępniacie.

to jest u mnie na stronce w linku kontakt :-))

> O wielu użytkownikach GG z naszej grupy dowiedziałem się, wykorzystując
> funkcję "Szukaj" wg adresu e-mail.
> Przecież to chyba nie jest tajemnicą, skoro te dane udostępniliście?

nie mój numerek jest 113118 :-))

> [...]
> linii czai, nie wiem wtedy, czy się można odezwać, czy lepiej nie - bo może

oo jaki ładny numerek :-))

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

6. Data: 2001-06-16 06:28:07

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe co jest o mnie?

Tyle co sam napisałeś.

> Czy mógłym zajrzeć w te dane ?
> zwłasza jżźli chodzi o "i nie ma nadziei na poprawę" :-))

Tu akurat chodzi o damską stopę. :-)

Pearl

7. Data: 2001-06-16 10:53:35

Od: "Marcin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swoją drogą mógłbyś się podzielić. Może to bardzo zintegrować grupę -
uczestnicy stana się bowiem mniej anonimowi.

8. Data: 2001-06-16 20:18:31

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pearl napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Tyle co sam napisałeś.

A co ja tam pisałem ???
O kurcze te wszystkie moje głupoty od Marca 2000 - :-))

> Tu akurat chodzi o damską stopę. :-)

No przypuśćmy :-))

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

9. Data: 2001-06-19 15:05:31

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Swoją drogą mógłbyś się podzielić.

Nie sądzę, żeby to było rozsądne.

> Może to bardzo zintegrować grupę -
> uczestnicy stana się bowiem mniej anonimowi.

Ale chyba nic nie stoi na przeszkodzie, żeby na SaSo utworzyć stronkę z
linkami do stron domowych tych, którzy się przedstawiają w internecie.
Dla chłopców komputerowców mam również propozycję, aby pomogli stworzyć
takie stronki dla tych, którzy chcieliby się ujawnić światu, a nie potrafią.
Chyba to byłaby lepsza droga do integracji grupy, niż proponowana przez
Ciebie.

Co Wy na to?

--
Pozdrawiam.
Pearl

Pytanko.
TvP "Spróbujmy razem" program o ON w niebezpieczeństwie.
Oferta specjalna świąteczna !!
inwalidztwo umiarkowane - pomocy
Obniżka cen procesorów AMD