Będzie mobilizacja?

1. Data: 2021-11-11 18:39:41

Temat: Będzie mobilizacja?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sytuacja na granicy z Białorusią to jawne działanie zaczepne. To już wojna.
Szykowane są w Mińsku kolejne, coraz większe grupy do przerzutu pod polską
granicę. Kto myśli, to wie, że w końcu dojdzie do momentu, że nie damy
rady. Na miejscu durnej Kurdej-Szatan, zamiast martwić się o tych
muzułmanów na granicy, już teraz myślałabym o tym, co się stanie, gdy to
wszystko w końcu nas przerośnie. A jest to bardzo prawdopodobne, bo
ewidentnie jesteśmy i, co gorsza, POZOSTANIEMY z tym SAMI. Pierwsza rzecz -
mobilizacja. Za wszelką cenę trzeba unikać ,,bratniej pomocy". Bo TA
KONKRETNA ,,bratnia pomoc" niesie bowiem ze sobą prawdopodobieństwo, że jak
już przyjdzie, to... nie wyjdzie. I może w tym wszystkim komuś właśnie o to
chodzi. W traktacie unijnym są opisane zasady WCHODZENIA do UE, a o
WYCHODZENIU nie ma słowa, i tak samo w 1066 nie ma ani słowa o
WYPROWADZANIU obcych wojsk po ich wejściu! I zdaje się, że tu jest pies
pogrzebany - Putin miesza ręką Łukaszenki, prowokując ,,bratnią pomoc" dla
Polski, a gdy ona już szczęśliwie i bez przeszkód(!!!) dotrze na naszą
wschodnią granicę... WSZYSTKO STANIE SIĘ MOŻLIWE.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2021-11-11 19:19:56

Temat: Re: Będzie mobilizacja?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Polski, a gdy ona już szczęśliwie i bez przeszkód(!!!) dotrze na naszą
> wschodnią granicę... WSZYSTKO STANIE SIĘ MOŻLIWE.

Basia, jedź i pomagaj!

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=20900499
91149069&id=100004322652001&from_close_friend=1&noti
f_t=close_friend_activity&notif_id=1636585108059560&
ref=m_notif

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2021-11-11 21:50:35

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.11.2021 o 18:39, XL pisze:

> bo ewidentnie jesteśmy i, co gorsza, POZOSTANIEMY z tym SAMI.

Tak to jest, gdy we wszystkich i wszędzie szuka się wrogów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2021-11-11 21:52:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Tak to jest, gdy we wszystkich i wszędzie szuka się wrogów.

To nie szukaj. Stoją na granicy.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2021-11-11 22:01:03

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.11.2021 o 21:52, XL pisze:

> To nie szukaj.

I nie szukam.

> Stoją na granicy.

I kolejnych znalazłaś. A potem płaczesz, że pozostajemy sami.
To typowy dla prawactwa objaw paranoi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2021-11-11 22:43:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> I nie szukam.

> I kolejnych znalazłaś. A potem płaczesz, że pozostajemy sami.
> To typowy dla prawactwa objaw paranoi.

Nie płaczę. STWIERDZAM OCZYWISTOŚĆ I JEDYNY NASZ WYBÓR.
Żaden uczciwy Polak nie zdzierży wpuszczenia niemieckich oddziałów na nasze
terytorium. Chyba tylko lewacki debil taki jak ty sobie to wyobraża. A
zwłaszcza tego możliwe nastepstwa - bo jak się ich raz wpuści i DOpuści aż
do wschodniej granicy, to Putin ich tam z radoscią powita. Bo o to właśnie
mu chodzi, debilu - żebyśmy sami się POdali na tacy.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2021-11-12 09:14:31

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.11.2021 o 22:43, XL pisze:

> Nie płaczę. STWIERDZAM OCZYWISTOŚĆ I JEDYNY NASZ WYBÓR.

Putin nie jest jedynym naszym wyborem.

> [...]
> do wschodniej granicy, to Putin ich tam z radoscią powita. Bo o to właśnie
> mu chodzi, debilu - żebyśmy sami się POdali na tacy.

Putin się raduje z twojego powodu.
Charytatywnie podajesz mu na tacy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2021-11-12 09:34:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Putin nie jest jedynym naszym wyborem.

> Putin się raduje z twojego powodu.
> Charytatywnie podajesz mu na tacy.

No popaczpan, to chcecie wpuszczać, czy nie wpuszczać tych arabskich
obwiesiów na granicy? Bo już się gubię ?

https://www.tysol.pl/a70522-Europosel-opozycji-zmien
ia-zdanie-ws-imigrantow-po-stanowisku-Tuska-Internau
ci-zwracaja-uwage-na-wpisy-polityka

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2021-11-12 09:37:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> obwiesiów na granicy? Bo już się gubię ?
>
> https://www.tysol.pl/a70522-Europosel-opozycji-zmien
ia-zdanie-ws-imigrantow-po-stanowisku-Tuska-Internau

https://www.tvp.info/56865481/migranci-i-straz-grani
czna-zobacz-co-opozycja-mowila-o-nich-kilka-tygodni-
temu

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2021-11-12 10:15:37

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2021 o 09:34, XL pisze:

> No popaczpan, to chcecie wpuszczać, czy nie wpuszczać tych arabskich
> obwiesiów na granicy? Bo już się gubię ?

Nie wiem ilu was tam jest. Moje zdanie na ten temat znasz, ale nie dziwi
mnie, że nawet w tym się pogubiłaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Boże, coś Polskę...
Wyszczepieni ?
gdy krytyczny umysł staje się przestępcą
Oliwa na wierzch wypływa.
Nasza Basia kochana ?