Beszczelne kreciarstwo

11. Data: 2012-01-09 09:01:37

Temat: Re: Beszczelne kreciarstwo
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:4f09df1d$1@news.home.net.pl...

> Zmieniamy temat na "Beszczelne media norweskie" :)

Hejka. Czyli krecia robota po norwesku.
Pozdrawiam demaskująco Ja...cki

12. Data: 2012-01-09 18:58:16

Od: "Ponury" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Czyli krecia robota po norwesku.
> Pozdrawiam demaskująco Ja...cki

A ja nie wiem czy się cieszyć...
Przecież Justyna pokonała ciężko chore na astmę zawodniczki...

a tak czasami sobie myślę:
co by się stało jak Ona także zachoruje na astmę?!

Jacek

13. Data: 2012-01-09 19:44:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jan 2012 19:58:16 +0100, Ponury napisał(a):

> A ja nie wiem czy się cieszyć...
> Przecież Justyna pokonała ciężko chore na astmę zawodniczki...
>
> a tak czasami sobie myślę:
> co by się stało jak Ona także zachoruje na astmę?!

Byłaby pierwsza na mecie już w momencie startu ;-)

--
XL

14. Data: 2012-01-10 10:56:35

Od: hephalump <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-07 20:04, Wędrowniczek pisze:
> Witam.
> Tego jeszcze nie widziałem żeby krety o tej porze roku krety
> takie aktywne były. 4 nowe kretówki miałem dziś na ogrodzie.
> I to ryją w trudnym terenie - wśród drzew, gdzie korzeni gęsto,
> a 6 łownych kotów patroluje teren.
> Rozgarnąłem kopce żeby w zimie (a co teraz mamy?) nie skamieniały,
> a tu już za pół godz - jeden kopic "odświeżony" !
> Tym mnie wnerwiły i zaaplikowałem im sporo karbidu do każdej z dziur.
> U Was kreciska spokojne?

Witam
U mnie w ogrodzie krety urządziły sobie poligon saperski. Kopców mam
tyle, że już nawet nie chce mi się ich rozgarniać. Jak rozgarniałem to
tylko pies wracał z ogrodu bardziej ubłocony, a krety i tak robiły swoje.

--
to powiedział *hephalump*
"Wesoło w czubie i w piętach,/A najweselej na skrętach!"(Tuwim)

15. Data: 2012-01-11 10:56:26

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-07 20:04, Wędrowniczek pisze:
> Witam.
> Tego jeszcze nie widzia?em ?eby krety o tej porze roku krety
Czy ktoś z Grupowiczów wie, o jakiej porze dnia, czy nocy to bandyctwo
kopie swoje kopce?
Jestem gotów poświęcić trochę czasu na polowanie na te łobuzy, ale nie
widziałem żadnej aktywności pomiędzy godz. 9 tą a 15-tą a kopców przybywa.
Jacek

Sosna z nasiona?
Ciekawe!
Wegetarianie...