Betula oycoviensis

61. Data: 2002-10-21 11:05:57

Temat: Re: Betula oycoviensis - krótkie podsumowanie
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Ale jak sie szwedzki rozpelznie, to sobie przyjedziesz i sobie
> ukradniesz sadzonke - ja nie bede patrzec :-))

A tam, od razu ,,ukradniesz''. Przyjadę z kanadyjskim i machniom :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
John Smith, co zdobył Ararat,
Nie płacić swych się stara rat

62. Data: 2002-10-21 11:20:48

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> A tam, od razu ,,ukradniesz''. Przyjadę z kanadyjskim i machniom :)
Tys piyknie, ale kradzione podobno lepiej rosnie :-)
Co prawda nie zauwazylam na sobie tej prawidlowosci (za malo kradne ?), ale
madrosc ludowa tak glosi...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

63. Data: 2002-10-21 15:38:05

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Zeby brzozy!
> Zaczynamy o pryncypiach, a to zle robi na wapory :-))
> Argument z lopata rozumiem :-)
> A co do wzbogacania wiedzy: jak Ci zaczna tlumaczyc, ze brzoza to chwast,
> dab czerwony jest w lasach konieczny, a sorbaria doskonale robi na runo,
> lap sadzonki i uciekaj :-))
No, mnie się akurat trafił leśniczy z innej bajki:-)
> I o to chyba chodzi.
> Ja sie musze przyznac do jednej slabosci: z przyjaciolmi podziele sie
> wszystkim (poza Kol. Malzonkiem), ale podzielenie sie pieczonymi
> ziemniaczkami jest dla mnie b. trudne. Taki ziemniaczek gra chyba na jakis
> atawistycznych uczuciach, bo budza sie pierwotne instynkty :-))
Moja mama posadziła taką ilość ziemniaczków w tym roku, że ich rozdać nie
mogę a co dopiero upiec:-)

> Eee, mysle, ze nie.
> Najwyzej bym sie zapytala, czy moge Ci cos podkrasc :-))
Myślę, że niedługo przyjdzie czas na rozmnażanie i dzielenie w mojej
skromnej ogrodniczej praktyce:-)))
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Pozdrawiam

Marta

64. Data: 2002-10-21 21:35:11

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Tys piyknie, ale kradzione podobno lepiej rosnie :-)

To jakbyś gdzieś spotkała C. unalaschkensis to ,,kradnij'' śmiało --
będziemy mieli komplet dereni kurduplowatych. :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien zbrojarz--betoniarz spod Limy