Bez tajemnic - Andrzej-Weronika - co dalej ?

41. Data: 2011-11-23 19:08:29

Temat: Re: Bez tajemnic - Andrzej-Weronika - co dalej ?
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:01, Ikselka pisze:

> A ja już nie płacę.

A to tak można przestać płacić i już?
No ja nie wiem, nie wiem. Takie mało etyczne to jest.

N.

42. Data: 2011-11-23 20:44:08

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 19:51, było cicho i spokojnie, aż tu Nixe jak pierdolnie:

> No niestety, to był wręcz warunek konieczny, ale mam to rozłożone na
> raty niskooprocentowane, więc nie jestem tak bardzo stratna.
>
> N.

hehe, no to super interes ubilas salcia.

43. Data: 2011-11-23 20:45:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:08:29 +0100, Nixe napisał(a):

> A to tak można przestać płacić i już?
> No ja nie wiem, nie wiem. Takie mało etyczne to jest.

http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,Abonament-jest
-nielegalny,wid,13463611,wiadomosc.html?ticaid=1d6f6

44. Data: 2011-11-23 20:50:24

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:45, Ikselka pisze:

> http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,Abonament-jest
-nielegalny,wid,13463611,wiadomosc.html?ticaid=1d6f6

Tak czy siak - wolę płacić, nawet jak nie mam i nie zamierzam mieć TV.
Po prostu jestem uczciwa w każdej sytuacji.

N.

45. Data: 2011-11-23 20:55:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-23 19:51, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> No niestety, to był wręcz warunek konieczny, ale mam to rozłożone na
> raty niskooprocentowane, więc nie jestem tak bardzo stratna.

Dodawali do mikrofalówki czy do prostownicy?

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

46. Data: 2011-11-23 21:41:45

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:55, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-11-23 19:51, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> Dodawali do mikrofalówki czy do prostownicy?

Do otwieracza do piwa.

N.

47. Data: 2011-11-23 22:12:07

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski pisze:
> W dniu 2011-11-23 19:51, było cicho i spokojnie, aż tu Nixe jak pierdolnie:

> hehe, no to super interes ubilas salcia.

A twoja pelasia za HBO z tobą siedzi?
--

Paulinka

48. Data: 2011-11-23 23:16:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:50:24 +0100, Nixe napisał(a):

-nielegalny,wid,13463611,wiadomosc.html?ticaid=1d6f6

> Tak czy siak - wolę płacić, nawet jak nie mam i nie zamierzam mieć TV.
> Po prostu jestem uczciwa w każdej sytuacji.

Sugerujesz, że nasz kochany premier namawiał mnie do nieuczciwości?
O!
"Abonament radiowo-telewizyjny jest archaicznym sposobem finansowania
mediów publicznych, haraczem ściąganym z ludzi; dlatego rząd będzie
zabiegał o poparcie prezydenta i opozycji dla jego zniesienia."
Donald Tusk

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/465320,Na-Slo
wacji-zniesiono-abonament-radiowotelewizyjny

49. Data: 2011-11-23 23:28:47

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 00:16, Ikselka pisze:

> [...]
> mediów publicznych, haraczem ściąganym z ludzi; dlatego rząd będzie
> zabiegał o poparcie prezydenta i opozycji dla jego zniesienia."

Nieważne, co mówi Premier.
Bendem płacić pókim żywa!

N.

50. Data: 2011-11-24 00:15:49

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 22:41, Nixe pisze:

> Do otwieracza do piwa.

Ale, rozumiem, że mąż na poziomie jest, nie ma żalu, że
piwa już nie ma, a Ty zostałaś ? :)

Pies na baby!
Hołd tuski.
"Wielka książka o aborcji".