Re: Bezdomny student

1. Data: 2004-04-23 09:12:19

Temat: Re: Bezdomny student
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@o...pl> wrote in news:c6al3i$jik$1@news.lublin.pl:

> Uwiążesz się potem na 6 lat spłaty.Za co? za marne 400 zl.

Moze dla ciebie, dla mnie to jest marne 400 zlotych, ale wiem jak studenci
potrafia walczyc, aby miec chociazby 100 zlotych stypendium.
Dla nich takie marne 400 to jak gwiazdka z nieba.

Poza tym troche nawalilo ci myslenie, poniewaz nikt mu nie kaze wiazac sie
na 6 lat. Nawet przy srednio platnej pracy bedzie w stanie splacic kredyt w
rok, moze dwa. Te 6 lat to jest dla totalnych debili.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Jestes samotna? Przeslij mi swoje wymiary i moze pogadamy.

1. Data: 2004-04-23 14:34:11

Od: "Ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| na 6 lat. Nawet przy srednio platnej pracy bedzie w stanie splacic kredyt
| rok, moze dwa. Te 6 lat to jest dla totalnych debili.

Taa?
Ciekawe, co masz na myśli pisząc "srednio płatna praca"...
Zyczę wiec wszystkim tak srednio platnej pracy jak moja.
ps potem chlopak znajdzie jakąś robotę..albo nie znajdzie wcale i dopiero
bedzie mial jazde.
Twoje myslenie nawalilo całkowicie.

Ilona

1. Data: 2004-04-23 14:47:44

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@o...pl> wrote in news:c6b9h2$csg$1@news.lublin.pl:

> Ciekawe, co masz na myśli pisząc "srednio płatna praca"...

3 tysiace.

> ps potem chlopak znajdzie jakąś robotę..albo nie znajdzie wcale i dopiero
> bedzie mial jazde.

Te 6 lat jest dla debili.
Trzeba byc debilem, zeby po studiach nie znalezc pracy szukajac jej dluzej
niz rok.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Kominek jest gosciem nietypowym, ale idzie sie z nim dogadac. [gajowy m.]

1. Data: 2004-04-23 14:54:33

Od: "Ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

| 3 tysiace.

Zyc nie umierać mój drogi.
Szkoda tylko, ze jedna ta Wawa...

| Te 6 lat jest dla debili.

Wystarczy, ze mi raz powiesz.

| Trzeba byc debilem, zeby po studiach nie znalezc pracy szukajac jej dluzej
| niz rok.

A jak znajdzie za 500?
Debil, nie?

Ilona

1. Data: 2004-04-23 14:59:48

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@o...pl> wrote in news:c6ban7$e3k$1@news.lublin.pl:

> A jak znajdzie za 500?
> Debil, nie?

To moze przeciez szukac dalej.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Z miloscia jest jak z maslem. Od czasu do czasu troche chlodu utrzymuje je w
swiezosci

1. Data: 2004-04-23 15:17:13

Od: "Ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

| To moze przeciez szukac dalej.

..i może pomarzyć o 1-2 latach.

ps kredyt studencki sieka potem ludzi po kieszeni..i wiem, co mówię.Jest to
również, jeżeli nie przede wszystkim, wielkim obciążeniem psychicznym.Wiesz,
ze ciężko jest z pracą, nie mówiąc juz o tej dobrze czy nawet srednio
płatnej.
A żyć też z czegoś trzeba..
Dlatego upieram sie przy zdaniu, ze kredyt to straszny chłam.
Jedyne odstępstwo..student wie, ze bedzie mial dobrą, stałą pracę.

Ilona

1. Data: 2004-04-23 15:47:45

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@o...pl> wrote in news:c6bc1o$fij$1@news.lublin.pl:

> [...]
> mówię.Jest to również, jeżeli nie przede wszystkim, wielkim
> obciążeniem psychicznym.Wiesz, ze ciężko jest z pracą, nie mówiąc juz

Hm...sieka powiadasz.
A myslalem, ze te kredyty, ktore mozna rozwalic na 6 lat wprowadzono
dopiero pare lat temu...

> A żyć też z czegoś trzeba..

Jesli czas studiow poswieca na zabawe to niech sie nie dziwi, ze bedzie
mial trudnosci ze splaceniem kredytu.

> Jedyne odstępstwo..student wie, ze bedzie mial dobrą, stałą pracę.

ROTFL.
Tak, student na I roku wie, ze bedzie mial dobra, stala prace, hehe.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Swiat jest piekny - tylko ludzie sa do dupy

1. Data: 2004-04-23 16:26:08

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kominek:

>Trzeba byc debilem, zeby po studiach nie znalezc pracy szukajac jej dluzej
>niz rok.

A mieszkasz w Łodzi?

1. Data: 2004-04-23 16:50:18

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Juhas" <u...@p...onet.pl> wrote in news:c6bgqg$bcr$4@inews.gazeta.pl:

> A mieszkasz w Łodzi?

No wiem do czego zmierzasz, ale napisalem ci - miasto jest najmniejszym
problemem, bo jesli jest robota to nie widze przeszkod, aby sie
przeprowadzic.
Zwlaszcza, jesli sie jest studentem.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Lepiej nic nie mowic, niz glupio milczec.

1. Data: 2004-04-23 18:48:37

Od: "Ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał..

| Hm...sieka powiadasz.
| A myslalem, ze te kredyty, ktore mozna rozwalic na 6 lat wprowadzono
| dopiero pare lat temu...

Owszem, ale te 230 zl co miesiąc naprawde moze uderzyć po kieszeni. Juz
niektórzy tego doswiadczaja..

| Jesli czas studiow poswieca na zabawe to niech sie nie dziwi, ze bedzie
| mial trudnosci ze splaceniem kredytu.

Racja. Ale szanse są niestety nierówne..jak wszystko w życiu z resztą..

| ROTFL.
| Tak, student na I roku wie, ze bedzie mial dobra, stala prace, hehe.

Właśnie.
I wszystko jasne..

Ilona

Re: symbiotyczny klopot
Co z tym zrobić? POMOCY !!! :(
Re: dyskusje
Re: brzydkie kobiety - jak odszukać mądrość w głupocie
Re: mechanizm zaprzeczania