Bezduszna

91. Data: 2007-06-28 10:37:00

Temat: Re: Bezduszna
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
news:1183022984.733826.116730@o61g2000hsh.googlegrou
ps.com...
On 28 Cze, 10:21, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> "malgosia" <m...@g...com> wrote in message

s.com...

> No i co? Był 27 i już po - nic się nie zdarzyło...

No jak to? Jednej osobie ulzylo - to nic????
:-)))))))))))))))

Zależy w czym...

92. Data: 2007-06-28 11:11:01

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 12:37, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> <i...@w...pl> wrote in message

ps.com...

ps.com...

> No jak to? Jednej osobie ulzylo - to nic????
> :-)))))))))))))))
>
> Zależy w czym...

Jednego serca
tak malo, tak malo...?
:-P
No, ucieszyla sie kobieta, ucieszyla. Dla mnie to o jeden usmiech
wiecej - nawet, jesli niezbyt szczery ;-)

93. Data: 2007-06-28 12:10:25

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]

:-P
No, ucieszyla sie kobieta, ucieszyla. Dla mnie to o jeden usmiech
wiecej - nawet, jesli niezbyt szczery ;-)

Wow, ale to ty jesteś... ;-P))

94. Data: 2007-06-28 12:14:01

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
> [...]

:-P
No, ucieszyla sie kobieta, ucieszyla. Dla mnie to o jeden usmiech
wiecej - nawet, jesli niezbyt szczery ;-)

Szczypawka jesteś

95. Data: 2007-06-28 15:20:44

Od: malgosia <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Cze, 22:38, i...@w...pl wrote:

> Na pewno przez te, ktore w GD szukaja latwej okazji.
> Poniewaz jednak fakt bycia zonatym/mezatka nie odbiera nikomu
> zdolnosci myslenia ani nie ujmuje blyskotliwego humoru, wiec dla mnie
> akurat problem zaden - ja znajduje dokladnie to, czego szukam... A ze
> przewazaja mezczyzni - no coz, pisalam juz o reakcji kobiet na... itd.
> itd. - czyz znowu mam pisac o mym samouwielbieniu?

postawy narcystyczne na tym forum?????oooo....brrrrr....uuuuuu

Małgosia

96. Data: 2007-06-28 15:25:50

Od: malgosia <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 10:21, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> "malgosia" <m...@g...com> wrote in message

s.com...

> No i co? Był 27 i już po - nic się nie zdarzyło...

a co się miało zdarzyć 27? czy coś mnie ominęło?

Małgosia

97. Data: 2007-06-28 15:53:48

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
s.com...

> No i co? Był 27 i już po - nic się nie zdarzyło...

a co się miało zdarzyć 27? czy coś mnie ominęło?

Coś za bardzo logika ci się rozmyła...

98. Data: 2007-06-28 17:02:15

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 17:20, malgosia <m...@g...com> wrote:

> postawy narcystyczne na tym forum?????oooo....brrrrr....uuuuuu

A na jakim innym?
:-D
Zem w sobie zakochana - to mnie studiuj :-)

99. Data: 2007-06-28 17:02:54

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 14:14, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:

> Szczypawka jesteś

Jak mnie widza, tak ich szczypie ;-)

100. Data: 2007-06-28 17:08:48

Od: malgosia <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 19:02, i...@w...pl wrote:

> A na jakim innym?
> :-D
> Zem w sobie zakochana - to mnie studiuj :-)- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

dopisz się do listy pobożnych życzeń.... może... może... kto wie

Małgosia

Tydzień Kultury Buddyjskiej - Wrocław, 23.06-01.07
Konferencja naukowa "Buddyzm spotyka Zachód" - Wrocław, 23-24 VI oraz 1 VII
Dowod na 'hipnoze" komputerem oczu?
JESTEM PIASTUNEM...
mad world