Bezduszna

71. Data: 2007-06-27 09:17:17

Temat: Re: Bezduszna
Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@p...onet.pl>
news:f5t8t7$jvb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "ksRobak" <r...@g...pl>
ps.com...

> Każdy impotent to samochwała.

Doprawdy???
Wniosek: jesteś łatwą damą albo konfabulujesz. Takie rzeczy mogą wiedzieć
tylko kobiety z doświadczeniem i/lub plotkarze. :)
A ponadto: wyjątek potwierdza regułę.
Nie odpowiedziałeś Pan o czym myślałeś pisząc "lubię wąska granicę".
Jeśli faktycznie myślałeś o psipci - czy to oznacza, że jesteś Pan impotentem? ;D
Edward Robak*
Uwaga: kopia na pl-sci-matematyka
~>°<~

72. Data: 2007-06-27 09:20:18

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@p...onet.pl>

> Mam sobie uciąć przyrodzenie
>
> Kolejny raz?

aaaaaa aaa aa a ....
bolało za pierwszym razem? :o)

73. Data: 2007-06-27 11:21:56

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Cze, 10:35, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> <i...@w...pl> wrote in message

ps.com...

> lubię wąska granicę

I tu Cie mam, Panslavisto :-P
PS. Gdzie mowa o waskich granicach, tam Panslavista sie odezwie... A
wyspales sie choc dzisiaj?
Bo wczoraj to raczej kosza dostalam ;-P

74. Data: 2007-06-27 11:41:24

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Cze, 10:30, "ksRobak" <r...@g...pl> wrote:
> <i...@w...pl>news:1182930484.417142.104400@m36g200
0hse.googlegroups.com...

hse.googlegroups.com...

> [...]
>
> :-)
> Swojego czasu, gdy byłem stałym bywalcem psp, studiując ludzką psychikę
> i zachowania, ścierając się z Allem (...z Gormenghast), Czarkiem (CBnet)
> i innymi i próbując dogadać się z panem Jerzym Turynskim (JeT) - zdarzało mi się
> spotykać osoby, zwłaszcza dziewczyny i kobiety, o których mogłem powiedzieć,
> że "nadajemy na tej samej fali", co oznaczało ni mnie ni więcej: poczucie
> jakiejś więzi ponad ekranowymi literkami i rozumienie się nie tylko w sensie
> napisanego ale także tego co pomiędzy wierszami. :-)

To wlasnie potega internetu - mozna samym intelektem macac wokol
siebie, czekajac na sygnaly odpowiedzi...
Ach, coz wtedy mozna znalezc za skarby, ktorych nie sposob dobyc w
pelnym sloncu - to jak smakowanie potraw w zupelnej ciemnosci :-)
Ha, coz, w najgorszym przypadku okazac sie moze, ze niebianski smak
ambrozji miala szara, oslizla, brodawczasta ropucha, jednak gdyby nie
wyodrebnienie smaku "sposobem" z nierozdzielnej, pozornie niemozliwej
do skosztowania calosci, w zyciu nie poznalibysmy moze smaku
ambrozji :-D
PS. Nie zebym identyfikowala sie wizualnie z ropucha, co to, to AZ
nie :-) - to powyzej jest bardzo szerokim ujeciem zagadnienia, ale po
coz ja to Panu slownie tlumacze, majac do dyspozycji fale ;-)

> Jasną rzeczą jest, że "myśli nieuczesane" czy "kudłate myśli" kojarzą się
> niejako automatycznie i niezależnie od głównej figury stylistycznej a więc
> merytorycznego sensu przekazu - stanowiąc całkiem przyjemne tło, na którym
> rozgrywa się cała reszta.

Dla mnie to jest raczej jak fredzelki przy obrusie, mile laskoczace
kolana, gdy siedzimy przeciez przy stole bardzo przyzwoicie ;-)

> Zbyt wąskie traktowanie rozważań to swoiste
> klapki na oczach, gdy tło (emocje) - zaburzają myślenie.
> Sztuką jest tak harmonizować doznania by niczego nie uronić, a więc ...
> a więc?
> a więc czerpać ze wszystkich możliwych źródeł to co miłe i przyjazne
> wszystkimi 'kanałami', z pożytkiem dla siebie i partnera/partnerki w dialogu,
> przy czym rozmowy z mądrą kobietą

Nawet nie sadze, ze o mnie tu mowa, ba, ja to po prostu wiem :-)))))))

> dla mnie są bardziej przyjemne
> niż z mądrym facetem bowiem są bogatsze w coś o czym pokrętnie napisałem,
> a więc zachodzą nie tylko w sWerze intelektu i w sWerze sentymentu
> ale ocierają się także o intymność sWery tej 3-ciej, której nazwy nie wymienię
> ale podobna jest do 6 po angielsku (coś jak sex czy coś w tym rodzaju). ;D
> pozdrawiam z siebie zadowolony (choć bynajmniej nie samolub), ;)

Tez pozdrawiam :-)
Zawsze samouwielbiona (jesli kto chce, zawsze moze dolaczyc)
XL

PS. Szykuje sie chyba zalozenie klubu samozadowolonych...
samouwielbionych...

75. Data: 2007-06-27 12:11:00

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
.com...
> [...]
>
> lubię wąska granicę

I tu Cie mam, Panslavisto :-P
PS. Gdzie mowa o waskich granicach, tam Panslavista sie odezwie... A

Od męża? Bo ode mnie nie, nie zauważyłem konkretnych starających się z
poważnymi ofertami.

76. Data: 2007-06-27 13:17:45

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Cze, 14:11, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Bo wczoraj to raczej kosza dostalam ;-P
>
> Od męża? Bo ode mnie nie, nie zauważyłem konkretnych starających się z

Od meza nigdy :-)
Tylkos wczoraj byl malo rozmowny, rozespany jakis i mrukliwy ;-)

Teraz bede ja sie relaksowac - w cudownej atmosferze spedze najblizsze
2 godzinki, w pozycji horyzontalnej, z zielona mgielka na twarzy, przy
muzyce moich ulubionych wykonawcow, czyli... u dentysty :-))))))))
To moj czas na kontemplacje marnosci tego swiata. Oby jej (okazji do
kontemplacji oraz jej przedmiotu) jak najmniej ;-)

77. Data: 2007-06-27 16:05:53

Od: ichbine <i...@o...KROPKA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakty:
ksRobak jest szczęśliwie żonaty, a swą żonę nazywa niekiedy swoja drugą
połową.

hi hi
;) już mnie nie ma.

ichbine

78. Data: 2007-06-27 16:41:10

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ichbine" <i...@o...KROPKA.pl> wrote in message

> Fakty:
> ksRobak jest szczęśliwie żonaty, a swą żonę nazywa niekiedy swoja drugą
> [...]

Nie mówił, że szczęśliwy z powodu żony. Znam inne powody szczęścia u chopów,
np. dobry sprzęcior, duuuża ryba, krzynka dobrego i zimnego piwa, ale żeby
żona? Nie słyszałem...

79. Data: 2007-06-27 16:46:58

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ichbine" <i...@o...KROPKA.pl>

> Fakty:
> ksRobak jest szczęśliwie żonaty, a swą żonę nazywa niekiedy swoja drugą
> [...]

To prawda - dlatego przez wiele pań piszących na GD spokojnie mogę być
uznany za impotenta, bo praktycznie to na jedno wychodzi, ale ...
ale?
ale powyższe w niczym nie przeszkadza by należeć do wspólnego klubu
o którym pisze XL-ka: klubu pozytywnie zakręconych ludzi renesansu
- ludzi zadowolonych z siebie, życzliwych i otwartych na świat. :-)

80. Data: 2007-06-27 16:50:27

Od: ichbine <i...@o...KROPKA.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak napisał(a):
> [...]
> o którym pisze XL-ka: klubu pozytywnie zakręconych ludzi renesansu
> - ludzi zadowolonych z siebie, życzliwych i otwartych na świat. :-)

Rozumiem.
Ja tak tylko, wystrzeliłam.
Przecież Wasi partnerzy także robią to samo co Wy, i pewnie że to w
niczym nie przeszkadza.

Słodkości,
ichbine

Tydzień Kultury Buddyjskiej - Wrocław, 23.06-01.07
Konferencja naukowa "Buddyzm spotyka Zachód" - Wrocław, 23-24 VI oraz 1 VII
Dowod na 'hipnoze" komputerem oczu?
JESTEM PIASTUNEM...
mad world