Bezinteresownosc

11. Data: 2000-11-21 13:26:17

Temat: Re: Bezinteresownosc
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky Bonus" <v...@w...pl> wrote in message >
> Dobrze Ci z maską cynika?

a moze to nie maska ?

12. Data: 2000-11-21 13:35:14

Temat: Bezinteresownosc
Od: Aleksander Nabagło <A...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

>mam pytanie czy waszym zdaniem istnieje cos takiego jak
>"bezinteresownosc"
Czy jesli jakis bandyta zabija kogos slabszego,
bez powodu innego, niz ten, ze mu sie napatoczyl
-- to czy taki postepek jest, czy nie jest
bezinteresowny.

Ja twierdze, ze bezintererownosc istnieje:
chociaz czesto przyjmuje forme "zdechlizmu"
(to znaczy: jesli ktos posiada jedna krowe,
a sasiad dwie, to zazdroszczac zyczy sasiadowi,
aby jego krowy zdechly, zamiast starac sie
zeby tez miec dwie lub nawet dziesiec).

--
A.

13. Data: 2000-11-21 13:46:05

Od: Vicky Bonus <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sos3n" <s...@p...pl> napisał / wrote:

> a moze to nie maska ?

Jednak dobrze!
V.

14. Data: 2000-11-21 13:57:35

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jednak dobrze!

a skad mozesz wiedziec ?

15. Data: 2000-11-21 13:58:26

Od: "DeStroyer" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky Bonus <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vdvmc$23a$...@i...cnt.pl...
> "sos3n" <s...@p...pl> napisał / wrote:
>
> Dobrze Ci z maską cynika?

A co tak wszyscy sie czepiaja cynikow? Cynizm zazwyczaj charakteryzuje
ludzi o ponadprzecietnej inteligencji (przynajmniej wiekszosc cynikow jakich
znam to tacy ludzie), ktorzy sa zbyt wrazliwi i delikatni, zeby umiec zniesc
na trzezwo to co serwuja im przecietni towarzysze zabaw. Z reguly wiec pija
i cyniczeja z czasem, ale to nie wada. Gdyby cynikow nie bylo, to swiat
bylby przerazliwie, zalosnie wrecz nudny i kiczowaty. Zdrowy cynizm chroni
nas przed tym.

JGrabowski

--
Wirtualny serwer WWW? Najpierw go testuję, za darmo. http://rubikon.pl

16. Data: 2000-11-21 14:39:31

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DeStroyer" <z...@p...com> wrote in message > > "sos3n" <s...@p...pl>
napisał / wrote:

> [...]
> bylby przerazliwie, zalosnie wrecz nudny i kiczowaty. Zdrowy cynizm chroni

waszmosc masz calkowita i niezaprzeczalna racje.
sos3n

17. Data: 2000-11-21 15:26:33

Od: "Elf" <D...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze Ci z maską cynika?
> Vicky

cynizm jest potrzebny czasami w zyciu. Chroni nas przed zlem swiata
otaczajacego nas, z drugiej jednak strony jest dla nas zagrozeniem, jest
zagrozeniem dla naszej prawdziwej twarzy
Elf

18. Data: 2000-11-21 15:27:55

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sos3n" <s...@p...pl> wrote in message news:8vdujh$4f3$1@news.tpi.pl...

> "Vicky Bonus" <v...@w...pl> wrote in message

> a skad mozesz wiedziec ?

nie jestes mna takze nie mozesz miec bladego pojecia jaki jestem
sos3n

19. Data: 2000-11-21 16:27:09

Temat: Odp: Bezinteresownosc
Od: "Łukasz" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co gorsz bezineterownosc w zwiazku rowniez nie istnieje. Jezeli odmawiasz
sobie czegos na rzecz twojej ukochanej - to nie dlatego ze ja kochasz (takie
mogloby byc wytlumaczenie) - tylko dlatego ze odnosisz korzysc z tego.
Z drugiej strony lepiej chyba dla nas ludzi, ze nie zdajemy sobie z tego
sprawy (ignorance is bliss), bo wtedy byloby ciezko przezywac te wspaniale
chwile.

Lukasz

Użytkownik Maja <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

20. Data: 2000-11-21 16:32:28

Od: "Ula WLodarczyk" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet w moiłości jest interes.KL.
Użytkownik kewyck <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vdkbh$s3s$...@h...uw.edu.pl...

--
Nie klikaj! Możesz dostawać SMS-y! http://rubikon.pl/rubikon/oferta/

Co to zbiorowa histeria????
Re: Olbrychski w Zachętcie - fakty
Lipek - jak to sie dzieje?
Nowy-> do Marcina; do mnie (K) i innych)
Szczerze /opowiesc w odcinkach/