Bezinteresownosc

21. Data: 2000-11-21 17:13:35

Temat: Re: Bezinteresownosc
Od: Jurek Ochman <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@a...pl>,
Astec SA <b...@a...pl> wrote:
[...]
> --
> 100 zlotych nagrody na http://www.eteria.net !
> Po prostu wpisz szukane slowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na
liczbe
> znalezionych stron - jesli zawiera w sobie ciag __365__ to...
wygrales!

Swietnie, Arku
Oto wlasnie dajesz przyklad calkowicie bezinteresownej reklamy!
Jurek

--
Tanie wino jest dobre,
bo jest dobre i tanie.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

22. Data: 2000-11-21 19:19:59

Od: "misia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kewyck" <k...@p...onet.pl> wrote:

> mam pytanie czy waszym zdaniem istnieje cos takiego jak "bezinteresownosc"
> bo moim nie

wspolczuje

misia

23. Data: 2000-11-21 20:38:00

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "r@v" <r...@k...pl> napisał w wiadomości
"bezinteresownosc"

> a moim tak

podaj przyklad

pozdrawiam
Kewyck

24. Data: 2000-11-21 20:38:56

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Astec SA" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
"bezinteresownosc"

> Więc jesteś w błędzie.
>
> pozdrawiam
> Arek

Dlaczego????
umiesz to udowodnic?
znasz przyklad bezinteresownosci?

pozdrawiam
Kewyck

25. Data: 2000-11-21 20:40:18

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sos3n" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> ciezko powiedziec... mysle ze jednak nie istnieje... myslimy ze robimy cos
> dla przyjaciela bezinteresownie... jednak robimy to w imie przyjazni, i
> wiemy ze mozemy liczyc na niego potym...
> chociaz do bezinteresownoscu mozemy zaliczyc wzucenie zlotowki do puszki
> zebraka.... granica pomiedzy interesem a bezinteresownoscia jest bardzo
> plynna i czasami wrecz niuchwytna
>
> sos3n

masz racje bo zawsze robimy cos po cos.... i zawsze wybieramy w oststecznym
rozrachunku lepsze dla siebie nigdy gorsze

pozdrawiam
Kewyck

26. Data: 2000-11-21 20:42:01

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mechanik" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kewyck" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

"bezinteresownosc"

> Moim tez nie. A jesli nawet ktos kiedys zrobil cos bezinteresownie, to
> musial o tym nie wiedziec...
>
> Zacytuje fragment jednej z moich ulubionych ksiazek: "Przebudzenie"

nie czytalem ale i tak mysle to samo....

pozdrawiam
Kewyck

27. Data: 2000-11-21 20:43:14

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@m...uni-mainz.de> napisał w wiadomości

"bezinteresownosc"

> ***Tak jak i inne tego typu pojecia istnieje ono jako pewien ideal. Mysle
> jednak, ze pomijajac wszystkie mniej lub bardziej egoistyczne
czymkolwiek jest
> egoizm )przyczyny dzialan bezinteresownych, istnieja, czy istnielie tacy,
ktorzy
> jesli go nie osiagneli, to przynajmniej bardzo sie do niego zblizyli.
> Gosia

wiesz mozna byc tanim ale nigdy bez interesownym:)

pozdrawiam
Kewyck

28. Data: 2000-11-21 20:44:23

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Nabagło" <A...@u...krakow.pl> napisał w wiadomości
> !

> Czy jesli jakis bandyta zabija kogos slabszego,
> bez powodu innego, niz ten, ze mu sie napatoczyl
> -- to czy taki postepek jest, czy nie jest
> bezinteresowny.
>
> Ja twierdze, ze bezintererownosc istnieje:
> chociaz czesto przyjmuje forme "zdechlizmu"
> (to znaczy: jesli ktos posiada jedna krowe,
> a sasiad dwie, to zazdroszczac zyczy sasiadowi,
> aby jego krowy zdechly, zamiast starac sie
> zeby tez miec dwie lub nawet dziesiec).
>
> --
> A.

Bandyta nie zabija bez powodu jakis powod zawsze jest
bez powodu to mozna zrobic cos niechcacy:)

pozdrawiam
Kewyck

29. Data: 2000-11-21 20:45:10

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula WLodarczyk" <w...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:8ve7en$4jn$1@aquarius.webcorp.com.pl...
> Nawet w moiłości jest interes.KL.

ale jaki milutki interes:)

pozdrawiam
Kewyck

30. Data: 2000-11-21 20:45:48

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bezinteresownosc"

> wspolczuje
>
> misia

Dlaczego za znam prawde..... i musze z nia zyc?

pozdrawiam
Kewyck

Co to zbiorowa histeria????
Re: Olbrychski w Zachętcie - fakty
Lipek - jak to sie dzieje?
Nowy-> do Marcina; do mnie (K) i innych)
Szczerze /opowiesc w odcinkach/