Bezinteresownosc

31. Data: 2000-11-21 20:46:25

Temat: Re: Bezinteresownosc
Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <m...@p...com> napisał w wiadomości
news:3a1a91f4@news.vogel.pl...
> nie istnieje- patrz "Przebudzenie" De Mello...
>
> pozdrawiam

nie czytalem ale chyba siegne:)

pozdrawiam
Kewyck

32. Data: 2000-11-21 21:26:46

Od: "misia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kewyck" <k...@p...onet.pl> wrote:
> "bezinteresownosc"

> Dlaczego za znam prawde..... i musze z nia zyc?

bardziej ludziom
ktorzy musza zyc z toba

misia

33. Data: 2000-11-21 22:00:50

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

kewyck wrote:
> Dlaczego????

Dlaczego co? Dlaczego się mylisz?
Mylisz się bo bezinteresowność istnieje.

> umiesz to udowodnic?
> znasz przyklad bezinteresownosci?

Znam mnóstwo takich przykładów, z mnóstwem się spotkałem o mnóstwie słyszałem.
I nie mam zamiaru Ci tego udowadniać bo nikt nie jest w stanie tego
zrobić - to byłaby syzyfowa praca bo Ty wiesz swoje i tyle. Prawda?

Kiedyś może się z nią spotkasz i jak nie zaczniesz sobie roić jaki kto
mógł mieć interes, że Ci pomógł lub życzliwie potraktował, to może
zmienisz swoje zdanie.

pozdrawiam
Arek

--
100 złotych nagrody na http://www.eteria.net !
Po prostu wpisz szukane słowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na liczbę

34. Data: 2000-11-21 22:16:13

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Astec SA" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> I nie mam zamiaru Ci tego udowadniać bo nikt nie jest w stanie tego
> zrobić - to byłaby syzyfowa praca bo Ty wiesz swoje i tyle. Prawda?

to milo ale jak cos tylko wiesz i nie potrafisz udowodnic to nie oglaszaj
a jesli mi ktos kiedys pomoze yo pewnie sie uciesze z tego powodu ale i tak
wiem ze nie bedzie to bezinteresowne
czy zawsze musimy interesownosc postrzegac jako korzycsci materialne ,
namacalne,..... czy zwykle podniesienie swojej samooceny nie moze byc
zyskiem?

pozdrawiam
Kewyck

35. Data: 2000-11-21 22:20:49

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego za znam prawde..... i musze z nia zyc?
>
> bardziej ludziom
> ktorzy musza zyc z toba
>
> misia

szybko mnie ocenilas po dwoch zdaniach.....
widac znasz sie na ludzich (zanim kogos zaszufladkujesz to postaraj sie go
poznac)
ale wolal bym glos w dyskusij niz prywatne wycieczki pod moim adresem

pozdrawiam
Kewyck

36. Data: 2000-11-21 22:37:03

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> potwierdzaja regule.
> Wybacz, ale nie lapie za bardzo tego, co piszesz.
> Pozdrowienia
> Gosia

bezinteresownosc jako swiadome dzialanie czlowieka nie istnieje poniewaz:
zawsze suma korzysci z dzialania musi byc wyzsza lub rowna ponisionym
stratom
przeanalizujmy przypadek czlowiek widzi zebraka podchodzi i daje mu
pieniadze
czy zrobil to bezinteresownie nie bo napewno na tym zyskal albo liczyl na
zysk.....
mogl zyskac poczucie ze jest dobry dla innych, choc nie koniecznie jedno
jest pewne zrobil to bo uznal ze jesi tego nie zrobi to poczuje sie gorzej
wiec kupil lepsze samopoczucie

a co do tego ze niektorzy sie do bezinteresownosci zblizyli ..... nie
niektorzy poprostu wyzej cenia poczucie ze czynia innym dobro niz korzysci
materialne dlatego to robia .... gdyby wiedzieli ze to jest dla nich gorsze
napewno by tego nie wybrali
a najgorsze jest to ze u wielu ludzi poczucie dobra jest bardzo latwo kupic

Kewyck

P.S. nie potrafie lepiej wytlumaczyc:)

37. Data: 2000-11-21 22:38:24

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@m...uni-mainz.de> napisał w wiadomości

> A czytales Mechaniczna pomarancze?
> gosia

nie:(
wiesz na czym polega moja tragedia mam malo czasu nawet na czytanie nie
starcza:(

pozdrawiam
Kewyck

39. Data: 2000-11-21 23:10:35

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

kewyck wrote:
> to milo ale jak cos tylko wiesz i nie potrafisz udowodnic to nie oglaszaj

A niby dlaczego? Ty też nie udowodniłeś, że nie ma bezinteresowności a obnosisz
się z tym "odkryciem" jakbyś pretendował z tego tytułu co najmniej do
nagrody Nobla.

> a jesli mi ktos kiedys pomoze yo pewnie sie uciesze z tego powodu ale i tak
> wiem ze nie bedzie to bezinteresowne
[..]

I dlatego właśnie Ci powiedziałem, że udowadnianie Ci czegokolwiek z tym
związanego byłoby stratą czasu.

pozdrawiam
Arek

38. Data: 2000-11-21 23:10:35

Od: "Maja" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

nie istnieje- patrz "Przebudzenie" De Mello...

Maja
------------------------
"Jestem odpowiedzialny za swoją różę - powtórzył Mały Książę, aby
zapamiętać"
www.republika.pl/la_rose_/

40. Data: 2000-11-22 00:54:40

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A niby dlaczego? Ty też nie udowodniłeś, że nie ma bezinteresowności a
obnosisz

ciezko komus cos udowadniac jak on mowi, nie doslownie ale o to chodzi
"jestes uparty jak osiol wiec nie bede ci udowadnial"

> się z tym "odkryciem" jakbyś pretendował z tego tytułu co najmniej do
> nagrody Nobla.

nie obnosze tylko wyrazam swoj poglad na ta sprawe i go bronie, mam wrazenie
ze najlepiej bys sie poczol jakbym powiedzial "tak masz racej jestes
geniuszem, a ja jestem glupi", pisze do tej grupy zeby podyskutowac a nie
poprzytakiwac sobie

> [..]
>
> I dlatego właśnie Ci powiedziałem, że udowadnianie Ci czegokolwiek z tym
> związanego byłoby stratą czasu.
>
> pozdrawiam
> Arek

wiesz jezeli ja cos potrafie udowodnic to nie uznaje tego za strate czasu, a
jesli ty nie potrafisz udowodnic tego co mowisz to masz racje strata czasu

pozdrawiam
Kewyck

Co to zbiorowa histeria????
Re: Olbrychski w Zachętcie - fakty
Lipek - jak to sie dzieje?
Nowy-> do Marcina; do mnie (K) i innych)
Szczerze /opowiesc w odcinkach/