Bezpieczne dziecko w Internecie

1. Data: 2006-03-17 11:16:36

Temat: Bezpieczne dziecko w Internecie
Od: "Masta" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz dowiedzieć się co twoje dziecko robi w Internecie, czym się zajmuje,
o czym rozmawia, z kim się spotyka i nie tylko, chcesz, żeby twoje dziecko
było bezpieczne w sieci?

www.obserwator.za.pl

2. Data: 2006-03-19 17:14:20

Temat: Re: Bezpieczne dziecko w Internecie
Od: "KBKS" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Masta" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
zajmuje,
> o czym rozmawia, z kim się spotyka i nie tylko, chcesz, żeby twoje

Jesz kupy?

3. Data: 2006-03-19 23:20:08

Od: "Masta" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Koles, nie znam sie na zartach i sprawdz sobie swojego xp czy nie ma jakis
dziur, bo moga ci sie przytrafic niemile niespodzianki i nie otwieraj za
duzo stron, bo ci sie limit wyczerpie.

4. Data: 2006-03-19 23:37:26

Od: "Masta" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-03-20 15:01:55

Od: plonk <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masta napisał(a):
> Koles, nie znam sie na zartach i sprawdz sobie swojego xp czy nie ma jakis
> dziur, bo moga ci sie przytrafic niemile niespodzianki.

ustaw se netykiete w autloku

6. Data: 2006-03-20 18:54:54

Od: "Masta" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz naprawic swiat i pouczac innych to zglos sie do sekty. Sprawa cie nie
dotyczy to nie zabieraj glosu.

7. Data: 2006-03-20 19:59:34

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Masta* napisał(a),a było to tak:

> Chcesz naprawic swiat i pouczac innych to zglos sie do sekty. Sprawa cie nie
> dotyczy to nie zabieraj glosu.

Tu jest grupa dyskusyjna i każdy może zabierać głos.
Naucz się pisać posty a będzie dobrze.

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

8. Data: 2006-03-20 20:35:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> Tu jest grupa dyskusyjna i każdy może zabierać głos.
> Naucz się pisać posty a będzie dobrze.

Wybacz mu. To dziecko. W internecie się nie czuje bezpieczne.

Qrrrra

9. Data: 2006-03-20 20:55:17

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Qrczak* napisał(a),a było to tak:

> Wybacz mu. To dziecko. W internecie się nie czuje bezpieczne.

LOL.
Przez ciebie prawie się nie połamałam. Niedobra :-)

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

10. Data: 2006-03-20 21:26:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> LOL.
> Przez ciebie prawie się nie połamałam. Niedobra :-)

Hej!
Nie łam się!!!

Qra, pozdrawiawszy

odpowiedzialność