Bezpłodność - gdzie się leczyć?

1. Data: 2004-09-16 09:04:00

Temat: Bezpłodność - gdzie się leczyć?
Od: "crusader" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie - do jakiego lekarza się udać po skierowanie na badanie nasienia
(plemniki), do rodzinnego trochę się krępuję.

2. Data: 2004-09-17 07:21:02

Temat: Re: Bezpłodność - gdzie się leczyć?
Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poradźcie - do jakiego lekarza się udać po skierowanie na badanie nasienia
> (plemniki), do rodzinnego trochę się krępuję.

Badaniem nsienia zajmuje sie androlog bądź urolog. Ale przez rodzinnego
musisz i tak przejsc, potrebne jest skierowanie.

3. Data: 2004-09-17 10:27:33

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosia" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ale przez rodzinnego
> musisz i tak przejsc, potrebne jest skierowanie.

Niekoniecznie. Prywatnie badanie nasienia to koszt około 50zł. Najlepiej
dopłacić od razu do wizyty i pogadać z lekarzem (andrologiem).

D.

Jestem pierwszy raz na grupie i mam dość wstydliwe pytanko
Wzrok
WZW typu B - pyt. odnosnie szczepien
Strasznie brzydko pachnący kał :(
co to znaczy byc na czczo?