Bezsenność

1. Data: 2004-11-03 12:25:11

Temat: Bezsenność
Od: "Anna Glaesel" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sobie poradzić z bezsennością. Czy ktoś zna jakieś skuteczne sposoby?

2. Data: 2004-11-03 13:04:56

Temat: Re: Bezsenność
Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 3 Nov 2004 13:25:11 +0100, na pl.sci.medycyna, Anna Glaesel
napisał(a):

> Jak sobie poradzić z bezsennością. Czy ktoś zna jakieś skuteczne sposoby?

To zależy od przczyny - ile masz lat?
MEva :-)

3. Data: 2004-11-05 20:55:56

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Glaesel" cmaidp$lii$...@n...news.tpi.pl

> Jak sobie poradzić z bezsennością. Czy ktoś zna jakieś skuteczne sposoby?

-- wywietrzenie pokoju w którym zamierza się spać :)
-- kąpiel w wannie tuż przed zaśnięciem
-- czysta (pachnąca świeżością) pościel
-- szklanka (ponoć może ;) być także kubek) mleka
-- ewentualna rezygnacja z rozwiązywania zbyt
odległych problemów typu 'dziura ozonowa'
czy 'wojna w Iraq'
-- wizyta u lekarza

Mnie zazwyczaj wystarcza chęć zaśnięcia. :)
Gorzej z przebudzeniem, bo po przekroczeniu
20 godziny snu (rzadko śpię tak długo, lecz
czasami się przytrafi) miewam duże problemy
z przebudzeniem i trwa to wówczas długo. :)

E. :)

4. Data: 2004-11-06 19:04:19

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -- szklanka (ponoć może ;) być także kubek) mleka
> -- ewentualna rezygnacja z rozwiązywania zbyt
> odległych problemów typu 'dziura ozonowa'

do tego dorzucil bym, ze...
-szklanka/kubek goracego mleka, tudziesz gorace kakao
-arbatka z melisy
-jakies pastyleczki typu np. valerin

generlanie najczesciej bezsennosc ma zwiazek ze stresem, problemami etc,
czyli niemoca wyciszenia organizmu..
jak nie mozna samemu, nalezy mu pomoc, najlepiej naturalnymi sosobami
(chociaz ostatnio bedac chorym, spodobal mi sie gripex noc, ktory
zawiera costamcostam, co jest srodkiem nasennym i rzeczywiscie skutkuje:) )

pozdrawiam
i zycze kolorowych...

doslaw

zwolnienie po oddawaniu krwi