Bezsenność

1. Data: 2005-03-07 08:38:52

Temat: Bezsenność
Od: "-=aciDRain=-" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam silną bezsenność. Pomaga mi tylko Lorafen 2mg godzinę lub dwie przed
snem. Inne leki bez recepty nie dają rady. Wiem, że Lorafen uzależnia - na
razie biorę te 2mg i śpię po tym.
Słyszałem o Melatoninie. Ale podobno nie działa od razu. Czy można zacząć
brać Melatoninę i równocześnie odstawiać Lorafen (zmniejszać 2mg na 1mg a
potem 0,5mg). Czy równoczesne stosowanie Melatoniny i Lorafenu nie
zaszkodzi?

pozdrawiam
-=aciDRain=-

2. Data: 2005-03-10 11:31:07

Temat: Re: Bezsenność
Od: "Magnezja" <K...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=aciDRain=-" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brać Melatoninę i równocześnie odstawiać Lorafen (zmniejszać 2mg na 1mg a
> potem 0,5mg). Czy równoczesne stosowanie Melatoniny i Lorafenu nie

Hej!
Tutaj masz wszystko o melatoninie: http://www.melatonina.home.pl/
Pomaga już od pierwszych dni stosowania (sprawdzone).
Pozdrawiam.

3. Data: 2005-03-11 10:14:22

Od: "-=aciDRain=-" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magnezja" <K...@B...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Tutaj masz wszystko o melatoninie: http://www.melatonina.home.pl/
> Pomaga już od pierwszych dni stosowania (sprawdzone).

Ale czy melatonina pomoże, gdy powodem bezsenności są stany lękowe - ale
wydaje mi się że każdego dnia jednak troszkę mniejsze.

-=aciDRain=-

4. Data: 2005-03-11 15:53:25

Od: "Magnezja" <K...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy melatonina pomoże, gdy powodem bezsenności są stany lękowe - ale
> wydaje mi się że każdego dnia jednak troszkę mniejsze.

Hm... nie wiem dokladnie jak to jest, ale wydaje mi sie, ze moze pomoc...
Moze sprobuj, kosztuje kilkanascie zlotych, a moze akurat sie uda.
Pozdrawiam. Mag.

5. Data: 2005-03-14 13:12:08

Od: "-=aciDRain=-" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Hm... nie wiem dokladnie jak to jest, ale wydaje mi sie, ze moze pomoc...
> Moze sprobuj, kosztuje kilkanascie zlotych, a moze akurat sie uda.

Dzięki.
Biorę 2mg Lorafenu o 20:45 - działa uspokajająco i usypiająco ok 22:30. O
22:10 biorę 1mg Melatoniny.
Później zmniejszę dawkę Lorafenu do 1mg, a może by tak zwiększyć Melatoninę
do 2mg ?

pozdrawiam
-=aciDRain=-

Pytanie