Bezz i jego kwieciste słownictwo

11. Data: 2002-02-21 17:53:31

Temat: Re: Bezz i jego kwieciste słownictwo
Od: "nrfzf" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod ten post można zacytować dokładnie to samo co napisałem wcześniej...
Czy to jest zaraźliwe.....? Czy jak ???

"Piotr" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
>

> "Kwieciste" to chyba zbyt mocno powiedziane...
>
> Ale pisze poprawnie, ładnie stylistycznie. Bez błędów
ortograficznych!!!

12. Data: 2002-02-21 18:21:27

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "nrfzf" <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Bezz i jego kwieciste słownictwo
Date: Thu, 21 Feb 2002 18:49:51 +0100
Sender: r...@p...onet.pl@212.244.153.172
^^^^^^^^^^^^^^^^
Trafiony zatopiny???? ;))))

siwa

13. Data: 2002-02-21 20:56:51

Od: Bezz <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote:

[tu ja:]
> [...]
>*
>- stwierdził na wstępie nasz rowerowy geniusz ; )

Nie martw się, długo już mnie tu nie będzie. Kompromitowanie optymalnych
poglądów staje się zbyt łatwe...

> ATP żyje tylko w
>mitochondriach i nigdy nie przenika przez ściany komórkowe.
>*
>
>- Tak jak akumulator nie włazi do silnika, by samochód mógł jeździć ;))))
>Krystyna*Opty*

Przykro mi, ale analogia jest kompletnie chybiona. Może poczytasz coś o
ATP - polecam dowolny podręcznik, może być nawet "Biochemia" Harpera -
sama się o tym przekonasz, Krystyno. Można też dużo znaleźć o nim w
nowszych encyklopediach. Nie dalej jak w 1997 Nobla z chemii przyznano
za badania nad ATP właśnie.

>- Jak na razie mam wrażenie, że jesteś tak nagoniony tym makaronem i ryżem,
>że trudno jest Ci skupić uwagę na czymkolwiek, co odbiega od Twojej
>koncepcji i sposobu na życie.

Ależ właśnie skupiam uwagę na diecie optymalnej, która zdecydowanie
odbiega od mojej koncepcji i sposobu na życie.

>Za parę lat, jak już Twoi treserzy... ups, trenerzy nie będą Tobą
>zainteresowani,

Nie mam trenerów, jestem amatorem. Po prostu wiem to i owo o kolarstwie,
bo się w tych kręgach obracam - jako amator znam innych zawodników, a
mój brat jest lekarzem sportowym. W dodatku kwestie biofizyki i
fizjologii tego sportu mnie po prostu interesują i sporo o tym wszystkim
czytałem. W efekcie wiem, często z własnego doświadczenia lub z
pierwszej ręki, co działa, a co nie.

> wpadnij do nas na grupę. Może i pozbędziesz się przez ten
>czas notorycznego oceniania innych.

Staram się nie oceniać innych, lecz ich poglądy. Przykro mi, jeśli ktoś
odczuł moją kąśliwość w ferworze dyskusji jako ataki osobiste. Nie mam
powodu podejrzewać, że ktokolwiek z dyskutantów działa w złej wierze,
lecz uważam niektóre poglądy za szkodliwe i w ich obalaniu kąśliwość i
ironię stosować dalej będę.

--
Bezz

14. Data: 2002-02-21 21:08:08

Od: Bezz <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote:

>Ja się na sporcie rowerowym, a ty bardziej wyczynowym, więc nie zajmuję się
>jego krytyką,

To fantastycznie, ale inny prominentny optymalny tej grupy się również
nie zna, a w zajmowaniu się jego krytyką jakoś mu to nie przeszkadzało.
Było to głównym bodźcem, który skłonił mnie do polemik.

> Natomiast zupełnie nie rozumiem, dlaczego ostro krytykuje
>temat, którego nie zna ani teoretyczne, ani praktycznie, usiłując
>zdyskredytować optymalnych i próbując manipulować grupowiczami, np. apelem :
>"proszę państwa, jesteśmy świadkami...itd"

To nie manipulacja tylko figura genetyczna. Manipulacją było właśnie to,
co napisał Leszek Serdyński - stworzenie kosmicznej teorii jakoby serce
rozrastało się od składowania w nim węglowodanów, a poparcie jej linkami
do długaśnych artykułów, w których nie było ani słowa na poparcie tej
hipotezy.

>Czyżby wychodził z założenia, że grupowicze nie potrafią sami myśleć???
>I wynagają jego pasterskiej opieki ???? ;)))))

Już porzucam to założenie. Chciałem tylko pozostawić po sobie
Anty-Optymalny FAQ, ale wymagałoby to kooperacji - sam nie jestem w
stanie zebrać wszystkich relacji i linków, bo - w odróżnieniu od
niektórych tutaj :-) nie na wszystkim się znam.

--
Bezz

15. Data: 2002-02-21 21:19:31

Od: Bezz <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Bezz <x...@y...com> wrote:

>To nie manipulacja tylko figura genetyczna.
^^^^^^^^^^

Coś mi padło na mózg (zapewne cukier z serka który właśnie zjadłem).
Chodziło mi o figurę retoryczną oczywiście.

--
Bezz

16. Data: 2002-02-22 08:03:47

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bezz" <x...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> stanie zebrać wszystkich relacji i linków, bo - w odróżnieniu od
> niektórych tutaj :-) nie na wszystkim się znam.
Jedno mnie tylko pytanie dręczy - czemu akurat anty-optymalny? Czemu nie
zrobisz faq, który opisywałby negatywne elementy każdej diety? Krucjata
jakaś?
A myślałem, że demokracja, i jak grupa o dietach, to można o wszystkich
pisać...To po to Lechu przez płot skakał ?;-)
A co najważniesze - gdzie badania? Wielokrotnie pytałem różne osoby na
grupie, gdzie są badania, dotyczące skuteczności bądź też nie DO? Od razu i
jeszcze raz powiem, że OPINIE 30 profesorów mnie nie interesują.
pozdr
Grzegorz

17. Data: 2002-02-22 12:04:20

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote:
>
> [tu ja:]
>
> Nie martw się, długo już mnie tu nie będzie.

Dobra, dooobra... i będziesz nas podglądał? ;)))

Kompromitowanie optymalnych
> poglądów staje się zbyt łatwe...

Acha...

> Przykro mi, ale analogia jest kompletnie chybiona.

No nie wiem jak to jest, ale ci porąbani opty nie karmią swych mózgów
glukozą, więc ja nie wiem co je zasila... :(

> [...]
> sama się o tym przekonasz, Krystyno. Można też dużo znaleźć o nim w
> nowszych encyklopediach. Nie dalej jak w 1997 Nobla z chemii przyznano

Możesz coś napisać więcej na temat tych badań? Pytam poważnie.

> [...]
> fizjologii tego sportu mnie po prostu interesują i sporo o tym wszystkim
> czytałem. W efekcie wiem, często z własnego doświadczenia lub z

Skoro tyle wiesz, to tym bardziej nie odchodź z grupy, nie ma nic lepszego,
jak wymiana doświadczeń.

> [...]
> powodu podejrzewać, że ktokolwiek z dyskutantów działa w złej wierze,
> lecz uważam niektóre poglądy za szkodliwe i w ich obalaniu kąśliwość i

Ale takie odbijanie piłeczki nie jest w dyskusji konstruktywne, a wręcz
odwrotnie. Mam nadzieję, że jednak spróbujesz na innych popatrzeć
życzliwiej, wtedy dyskusja idzie jak... po maśle ;)))

> --
> Bezz

Pozdrawiam
Krystyna

18. Data: 2002-02-22 17:53:26

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> jeszcze raz powiem, że OPINIE 30 profesorów mnie nie interesują.
> pozdr

a to czemu?????????
iwon(k)a

19. Data: 2002-02-22 22:16:29

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> co napisał Leszek Serdyński - stworzenie kosmicznej teorii jakoby serce
> rozrastało się od składowania w nim węglowodanów,

A skąd taki wniosek???? Jak znam Leszka S. to mógł jedynie napisać prawdę,
czyli, że przerastanie serca (miokardiopatia przerostowa) jest spowodowane
składem diety wymuszającej spalanie glukozy w cyklu heksozowym w komórkach
mięśnia sercowego. Enzymów tego cyklu jest bardzo dużo,
są duże i zajmują dużą objętość. I to ze składowaniem węglowodanów nie ma
nic wspólnego.

> --
> Bezz

Krystyna

20. Data: 2002-02-23 05:55:48

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mięśnia sercowego. Enzymów tego cyklu jest bardzo dużo,
> są duże i zajmują dużą objętość. I to ze składowaniem węglowodanów nie ma

I uwazasz ze KARDIOMIOPATIA przerostowa spowodowana jest
duzymi enzymami i ich nagromadzeniem???
kiedys juz Leszkowi odpowiadalam, iz komorki, oprocz watrobowych,
maja regulacje transportu glukozy do wnetrza, min specjalne bialko
ktore jest transporterem, jesli sie wysyci ilosc tego przekaznika
wiecej glukozy sie nie dostanie do kom, plus transport ten i potem
cykl glikolizy jest regulowany na zasadzie allosterycznej inhibicji
poprzez nagromadzenie produktow.
Wiec enzymow nie przybywa a co za tym idzie nie zmienia sie
wilkosc cytoplazmy z ich powodu. moze myslisz o podzialach
komorek miesniowych?
iwon(k)a

agusia_m@megapolis.pl
Jak ...