Czym zagęścić sos tzatiki?

1. Data: 2007-11-11 18:30:18

Temat: Czym zagęścić sos tzatiki?
Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.
Witam Samkoszy.

2. Data: 2007-11-11 18:44:42

Temat: Re: Czym zagęścić sos tzatiki?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:fh7i27$htr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jak w temacie.

Mąką ziemniaczaną ;-P

Qra, BTW od kiedy to się tzatziki zagęszcza? używaj porządnego jogurtu

3. Data: 2007-11-11 21:33:55

Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak dość niespodziewanie napisał(a):
> Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Mąką ziemniaczaną ;-P
>
> Qra, BTW od kiedy to się tzatziki zagęszcza? używaj porządnego jogurtu

W braku takowego, można według niektórych użyć serka homogenizowanego

--
Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
C Hollywood Homicide

4. Data: 2007-11-12 08:20:56

Temat: Białym serem
Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie

5. Data: 2007-11-12 09:07:17

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Rumpel pisze:

> W braku takowego, można według niektórych użyć serka homogenizowanego

Znajomy ostatnio mówił, że jego mama robi z jogurtu i jakiegoś białego
serka, czy twarożku, żeby było gęste. Ja nie próbowałam, bo akurat w
okolicznych marketach mam 3 gęste jogurty do wyboru.

--
Bastet-Milo

6. Data: 2007-11-13 20:09:20

Temat: Re: Białym serem
Od: "katarzyna ms" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

niczym, kupic gesty jogurt, albo jesli ciagle za rzadki, wyrzucic jogurt na
sitko z gaza i poczekac pare godzin zeby wyciekl nadmiar wody.

katarzyna

7. Data: 2007-11-14 13:47:49

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna ms" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

> niczym, kupic gesty jogurt,

Ja się tak czasami zastanawiam, jak rozpoznać, czy jogurt jest gęsty, przed
jego otwarciem? Albo, jak rozpoznać, czy śmietana jest kwaśna i gęsta?

Nie kupuję zbyt często powyższych produktów, więc nie mam rozeznania w
markach ;)

8. Data: 2007-11-14 13:53:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ja się tak czasami zastanawiam, jak rozpoznać, czy jogurt jest gęsty,
> przed jego otwarciem? Albo, jak rozpoznać, czy śmietana jest kwaśna i

Po firmie, która je rozlewa :-)

Qra

9. Data: 2007-11-14 19:29:35

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:
> Użytkownik "katarzyna ms" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

> Ja się tak czasami zastanawiam, jak rozpoznać, czy jogurt jest gęsty, przed
> jego otwarciem?

Sprawdzić datę przydatności do spożycia?
Hm, poruszyć pojemnikiem?
Obrócić do góry nogami, wybrać ten co wykazuje najmniejsze skłonności do
poruszania sie.

> Albo, jak rozpoznać, czy śmietana jest kwaśna i gęsta?

Śmietana jest zawsze kwaśna, mniej lub bardziej. Starsza bardziej.

> Nie kupuję zbyt często powyższych produktów, więc nie mam rozeznania w
> markach ;)

To nie grzech, lecz staraj sie zapamiętać powyższe rady.
pozdr. Jerzy
--
Jedyny prawdziwy jogurt to Jogutr Bałkański.
Nawet przed końcem terminu przydatności do spożycia, po otwarciu i

10. Data: 2007-11-14 20:16:03

Temat: Re: Bia
Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> Ja się tak czasami zastanawiam, jak rozpoznać, czy jogurt jest gęsty, przed
> jego otwarciem?

Kupować jogurt grecki albo bałkański - Bakoma ma teraz grecki, w
Auchanach też jest taki, niebieski z białymi literkami. I w Tesco,
chyba firmy Maluta, bałkański z góralem na opakowaniu.

Zwykłe jogurty naturalne wydają się gęste w kubeczku, ale jak już się
je wymiesza z ogórkiem i przyprawami to już zmieniają konsystencje.

--
Bastet-Milo

Mieszanka chińska z kurczakiem
ABC UCZE SIĘ