Biała księga blogerów S24 w sprawie katastrofy

41. Data: 2010-07-26 12:59:36

Temat: Re: Biała księga blogerów S24 w sprawie katastrofy
Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"`l'os" <t...@i...pl> wrote in message
news:i2juon$hoi$1@usenet.news.interia.pl...

> Slawisz USA, które nie chce pomóc...
> Nie wiesz czasem, dlaczego ? :o/

Nie slawie USA - interesowalem sie katastrofami lotniczymi
i czytalem troche raportow o przebiegu sledztw europy zachodniej i USA,
ex. Concorde, w ledztwo FairChild 1994 itp.
Wszystko przedstawione jawnie,
czarno na bialym. U nas - odwrotnie.
Mataczenie.

> Jest cos nie tak, to pewne, jest sporo niekompetencji
> po obu stronach, moze nawet wiecej po sowieckiej,
> ale tez wyraznie widac, ze duzo wiecej druzyn
> tu rozgrywa kraty...

to fakt - "sporo druzyn rozgrywa karty".

Tylko dlaczego te niekompetancje po stronie
polskiej sa tak ogromne?
Nawet momentu katastrofy nie znali!
A Kopacz klamala w zywe oczy (o sekcji,
o przeszukaniu terenu). To jest chore.

Druch

42. Data: 2010-07-26 13:41:23

Od: "`l'os" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Odmieniony Druch" <e...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
> Mataczenie.

> to fakt - "sporo druzyn rozgrywa karty".
>
> Tylko dlaczego te niekompetancje po stronie

Bo te druzyny graja na naszym w sumie boisku ? :o/

> Nawet momentu katastrofy nie znali!
> A Kopacz klamala w zywe oczy (o sekcji,
> o przeszukaniu terenu). To jest chore.
> Druch

Mecz wyraznie drukowany, a my na trybunach...
zdziwieni...

zdar
`l'os

43. Data: 2010-07-26 14:21:38

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"`l'os" <t...@i...pl> wrote in message

> Mecz wyraznie drukowany, a my na trybunach...
> zdziwieni...

hehe, tak jest...
Druch

44. Data: 2010-07-26 14:45:52

Od: "`l'os" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "`l'os" <t...@i...pl> wrote in message

> hehe, tak jest...
> Druch

Gdyby byly choc dwie druzyny..., by bylo latwiej
sie rozeznac :o)

`l'os

45. Data: 2010-07-26 16:36:11

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 24-lipiec-10, kiedy Stalker otworzył usta i usenet napełnił
się słów muzyką:

> [...]
> napisał pewien bloger w Tanzanii, ale w przypadku tak oficjalnych
> organów jak np. zespół sejmowy to nie powinno mieć miejsca.
>
> W przypadku takiego zespołu szczególnie ważne powinno być najpierw
> szybkie i DYSKRETNE zweryfikowanie źródeł, możliwości, itp. rzeczy, żeby
> nie wyjść na totalnego idiotę...
>
> A na razie po wypowiedziach członków zespołu typu: "Zajmiemy się
> zamachem, bo o zamachu napisała jakaś gazeta w Rumunii" może się okazać,
> że zespół będzie wylęgarnią bzdur, ale co ważne to już nie będzie zwykła
> bzdura, tylko bzdura "potwierdzona" autorytetem sejmu...

Kors, ale podejrzewam, że tego typu wypowiedzi to jedno, a prace toczyć się
będą swoją drogą. Trochę tak, jak to z politykami - jak z sejmu wyprowadzić
kamery, to wieje nudą. Ale weź zrób transmisję... :)

46. Data: 2010-07-26 16:37:15

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 24-lipiec-10, kiedy Szaulo otworzył usta i usenet napełnił
się słów muzyką:

No są, są, niech Ci będzie :)

47. Data: 2010-07-26 17:18:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> Uzytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisal w wiadomosci

> Hah, dobre Chironie, dobre......
> A jak wpadles na ten genialny pomysl?
>
> MK

Bo Adolf Kaczyński nie wygrał wyborów, czyli chore i wynaturzone
buractwo nie może całą parą rzygać z nienawiści. Tak ma rację, bo jego
państwo jest za kratami, bo jego państwo to patologiczny kwiczący ze
skręconą mordą chory z nienawiści burak, z brudnym paluchem. Ale to
jest wada demokracji, że wszystkich traktuje po równo i obejrzyj np
Jamesa Bonda, tam cały czas siły wolności i pokoju walczą z jakimiś
pokurczami, ala hitler. Ja kiedyś myślałem, że to pozostałość po
wojnie, a niedawno zrozumiałem gwiezdne wojny, bonda. Zawsze znajdą
się siły z dołów społecznych w demokracji ala Adolf Kaczyński by siać
nienawiść, zniszczenie, reżym i te siły non stop mamy przecież w
rzeczywistości. Ja dopiero teraz zrozumiałem te filmy.

48. Data: 2010-07-26 19:43:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisal w wiadomosci

> Uzytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisal w wiadomosci

> Hah, dobre Chironie, dobre......
> A jak wpadles na ten genialny pomysl?
>
> MK

Traktat Lisbonski- przekazuje nasza suwerennosc tworowi pod nazwa Unia
Europejska. Polska ma obecnie mniej praw niz np stan California w ramach
unii w USA: California przywrócila kare smierci. Polska nie ma takiej
mozliwosci.

--
Prawda, Prostota, Milosc

Chiron

49. Data: 2010-07-26 20:12:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> Europejska. Polska ma obecnie mniej praw niz np stan California w ramach
> unii w USA: California przywr?cila kare smierci. Polska nie ma takiej

Acha to katol jest za karą śmierci i to pewnie u katola nazywa się
miłość bliźniego i tu Chiron wpadasz w paradoks, bo każde istnienie
ludzki/ ludzkie bo katolicyzm to egocentryzm, niedostrzega innych
stworzeń/ podobno jest Boskie i walczysz o zarodki, które ludzmi
jeszcze nie są, ale ludzi to byś mordował.

50. Data: 2010-07-26 20:20:19

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:pydwafys1zqc$.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 24-lipiec-10, kiedy Szaulo otworzył usta i usenet napełnił
> się słów muzyką:

> No są, są, niech Ci będzie :)

No wiem, wiem, zwyczajność to dla ciebie żadna atrakcja ;)

Sz.

TEJ AISZY
Duch Mengele.
Ze świata nauki.