Białe małżeństwa

191. Data: 2009-07-23 18:48:53

Temat: Re: Białe małżeństwa
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Ale i tak nie wiadomo, czy jadrysowi się spodobasz.

Przecież on rozpala wszystko, co na drzewo nie ucieka :) Trenek chyba
jeszcze nie umi...

--
Pozdrawiam - Aicha

192. Data: 2009-07-23 18:52:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Raczej nie. Jakoś nie widac było po nich smutku, choć spali w osobnych
> pokojach (i stąd wiadomo na pewno, że nie uprawiali seksu,

Tak. Osobne pokoje to najbardziej oczywista oznaka niesekszenia.

Qra,

193. Data: 2009-07-23 18:54:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Spłodzili dziecko, bo kiedy się ludzie kochają (mentalnie), to musi być
> dziecko; dalej żyli nadal zgodnie z wiar - bez pożycia. O paradoksie. Nie
> rozumiesz?

Ślub cywilny i tak im zrobił grzeszne kuku.

Qra

194. Data: 2009-07-23 18:56:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Biorąc pod uwagę, że starsza ode mnie o 30 lat, a on o 35... to faktycznie
> ewenement, że chwalę urodę.

Tak, wiemy. Chwalisz tylko kobiety młodsze. Własne.

Qra

195. Data: 2009-07-23 18:56:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Ja też lubie, jak kobieta ma jakiś mankamencik. Tylko ja tak mam od
> dziecka. :)

Tylko jeden? Błeeee....

Qra

196. Data: 2009-07-23 19:09:13

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Tak. Osobne pokoje to najbardziej oczywista oznaka niesekszenia.

Nie rozumiem, po co tak się męczyć z tymi odzielnymi pokojami? Przecież są
pasy cnoty i różnego rodzaju kagańce na każdy no ten... No nie pysk
przecież!

michał

197. Data: 2009-07-23 19:11:00

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Tylko jeden? Błeeee....

Jak wody przybędzie, to i rym będzie. :)

michał

198. Data: 2009-07-23 19:20:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Przecież on rozpala wszystko, co na drzewo nie ucieka :) Trenek chyba
> jeszcze nie umi...

A nawet jak umi, to mu gwoździe ciut utrudniom.

Qra

199. Data: 2009-07-23 19:21:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie rozumiem, po co tak się męczyć z tymi odzielnymi pokojami? Przecież
> są pasy cnoty i różnego rodzaju kagańce na każdy no ten... No nie pysk

Może mieli luksusowe dwupokojowe mieszkanie. Więc zaszaleli.

Qra

200. Data: 2009-07-23 20:02:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał: