Białe małżeństwa

201. Data: 2009-07-23 20:13:33

Temat: Re: Białe małżeństwa
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Może mieli luksusowe dwupokojowe mieszkanie. Więc zaszaleli.

Mimo to problemów co nie miara! Potężne rygle w łazience od wewnątrz, dywan
od fakira, żyrandol jednoramienny, kursy karate, dodatkowe wyjścia awaryjne
łącznie z rękawem ratunkowym! Skąd na to wszystko brać? To nie lepiej juz
dać? Pies drapał, jaki kolor będzie miał małżeństwo!!!

michał

202. Data: 2009-07-23 20:15:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz Ty wiesz dobrze :)

Nie powiesz, że to Syla?!

203. Data: 2009-07-23 20:16:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> A nawet jak umi, to mu gwoździe ciut utrudniom.
>
> Qra

Już zabili trumnę?

204. Data: 2009-07-23 20:20:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jul 2009 18:21:14 +0200, medea napisał(a):

> Ano właśnie! Ciekawa jestem - jaki synek

Wspanialy, uczuciowy i baaardzo seksualny mężczyzna. Ożenił się i
oczywiście ma dzieci oraz szczęśliwe małżeństwo.

> wyrósł wśród beznamiętnych
> rodziców?

Dlaczego beznamiętnych? Zdolność do powstrzymania się od seksu to ogromne
poswięcenie w kochającym się małżeństwie i świadczy o wielkiej!!! sile woli
i wielkiej wierze - w ich przypadku. Przecież pobrali się z miłości i
wytrwali w wierności całe życie.

Znałam kobietę, która będąc chora na gruźlicę, latami nie przytulała i nie
całowała swojego dziecka... Wystawiasz sobie analogię? Śmiem wątpić...
:-/

205. Data: 2009-07-23 20:21:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jul 2009 18:22:34 +0200, medea napisał(a):

> Przyjmijmy, że to dla mnie tak trudne do pojęcia i nienaturalne, jak dla
> Ciebie związek obojga płci tej samej.

Żadnej analogii tu nie ma.

206. Data: 2009-07-23 20:23:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jul 2009 18:25:18 +0200, medea napisał(a):

> Zakłopotana?
>
> ;)

Nie widzę tu (poza p.r.k.) postów Aichy, więc dzięki Tobie mogę
odpowiedziec: na dużej. Wszystkie znane mi inteligentne kobiety uniknęły
kłopotów z wódką i meżczyznami.

207. Data: 2009-07-23 20:23:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jul 2009 09:56:25 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Tak myslalem ze w koncu musisz sie rozgadac w tym watku. No bo jak
> dlugo mozna przygladac sie takim herezjom jakie tutaj sie wygaduje. W
> obronie moralnosci, nalezy zademonstrowac, co jest jedynie sluszne i
> cnotliwe. No to siup...

Golnij sobie, nie krępuj się.

208. Data: 2009-07-23 20:24:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jul 2009 19:02:08 +0200, Panslavista napisał(a):

> Denerwuję Cię, to dmuchanie to jest na końcu...

Jak dla mnie - to początek palenia.

209. Data: 2009-07-23 20:25:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jul 2009 19:05:02 +0200, Panslavista napisał(a):

> wuj),
> seksu
> ależ

> Spoko - mieszczą się, ale łatwo Ciebie sprowokować, czyżbyś pisała o sobie?

pffff.

> Przynajmniej w jakimś sensie, bo to co piszesz jest udziałem 98% małżeństw,
> bez podłoża religijnego - a bardziej związane z prostytucją domową czyli
> seks typu "coś za coś".

Nie rozumiem, o czym Ty do mnie rozmawiasz.

210. Data: 2009-07-23 20:40:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Nie powiesz, że to Syla?!

A tego to nikt nie wie. Ale pisałam w sensie "osądzać", nie "podawać
do sądu".

--
Pozdrawiam - Aicha

A wiecie że to działa .