Białe małżeństwa

301. Data: 2009-07-24 13:35:00

Temat: Re: Białe małżeństwa
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:

> Nie wiem jak Ty, ale ja staram się prowadzić bujne życie erotyczne. Z
> tego co napisałeś, to raczej zachowujesz wstrzemięźliwość seksualną, i
> przez tego pryzmat osądzasz innych.

Nie naraź się tylko na zaetykietowanie "krowa, która dużo ryczy, mało mleka
daje".

michał

302. Data: 2009-07-24 13:37:33

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Poczekam, mnie się nigdzie nie spieszy...

> Boooojaaaawieeem.....

Teraz to już przesadziłaś...

michał

303. Data: 2009-07-24 13:39:15

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> [...]

>>> Boooojaaaawieeem.....

> Bocobocoboco?

Bo to było ad personam.

michał

304. Data: 2009-07-24 13:44:58

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:

> Wiem - był impotentem, ale w kwestii bata miał rację..

To jakiś przeciek z podprogowych informacji o sobie?

michał

305. Data: 2009-07-24 13:48:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Płodzenie potomstwa w cudzołożnym związku jest grzechem - ślub
> cywilny z osobą związaną ślubem kościelnym z kimś innym to nie jest
> malżeństwo w obliczu wiary katolickiej. Nie ma Boskiej zgody na
> rozmnażanie się tylko dla samego rozmnażania - źle rozumiesz zdanie
> "Idźcie i rozmnażajcie się".

Mnie się wydaje, że chodzi o to, aby na tylnym siedzaniu samochodu się nie
rozmnażać.

michał

306. Data: 2009-07-24 13:50:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> A cushto?

A taki krezusik. O przepraszam, rebusik.

Ewa

307. Data: 2009-07-24 13:51:59

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Ja się to akurat do matrixa nie pcham. Wolę swoją wolność i czerwone
> tabletki.

A widzisz! A należało.

michał

308. Data: 2009-07-24 13:52:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Może.. A któż tak naprawdę wie co myślą kobiety? Kolejny przykład z
> mojego życia - przez pewien okres żyłem byłem z pewną damą, wydawała
> się być szczęśliwa ze mną, jednak gdy doszło do rozstania, to
> powiedziała mi parę słów które nie przystoją damie - między innymi to że
> jej wszystkie orgazmy były udawane... Więc wcale nie można tego
> wykluczyć że ta moja młodzieńcza miłość mnie nienawidzi za to co jej
> zrobiłem.

Ale ci powiedziała!!!

309. Data: 2009-07-24 13:53:56

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker wrote:

> Michał to malarz jest
> Przechodził po prostu różne okresy: piegowaty, blady, blisko osadzony
> :-)

Pomyliłeś mnie z moim bratem, Aniołem.

michał

310. Data: 2009-07-24 13:54:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Jeszcze tylko Panslavisty brakuje, z jego kuchennym: "wieczór zaczynam
> od trzech orgazmów dla niej i jednego mojego, a noc jeszcze długa" :-D

Ja to stary jestem, ale jak byłem młody to ho ho ho!!!

A wiecie że to działa .
TACZKI DLA BUFETOWEJ !!!
PARCHY POLAKOM....
Psychologia w taksówce ;)