Białe małżeństwa

311. Data: 2009-07-24 13:55:31

Temat: Re: Białe małżeństwa
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Sądząc po nieklasycznych zainteresowaniach coś a'la Picasso.
> Qra, ten też miał różne

Znowu przegięłaś! ;D

michał

312. Data: 2009-07-24 13:55:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie naraź się tylko na zaetykietowanie "krowa, która dużo ryczy, mało
mleka
> daje".

Powtarzają to tylko woły...

313. Data: 2009-07-24 13:57:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Przyjdzie zima, wystygnę.
>
> Qra

Na zimę poszukaj starego pieca, który marznąć nie lubi...

314. Data: 2009-07-24 14:09:38

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lip, 15:48, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Mnie się wydaje, że chodzi o to, aby na tylnym siedzaniu samochodu się nie
> rozmnażać.
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Czy uwazasz ze lepiej na przednim siedzeniu?

315. Data: 2009-07-24 14:15:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> A taki krezusik. O przepraszam, rebusik.

O ja nieszczensna! Teraz widzę :) Krogulec albo orzeł też się nada.

--
Pozdrawiam - Aicha

316. Data: 2009-07-24 14:18:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> LOT-em może szybciej.

Chyba tylko bliżej :)

--
Pozdrawiam - Aicha

317. Data: 2009-07-24 14:24:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Pomyliłeś mnie z moim bratem, Aniołem.

To ten od penisa na krzyżu... znaczy członków w kole? A nie, tamten to
di Carpio :) Co z niego za Anioł, jak kaplice zabazgrau?

--
Pozdrawiam - Aicha

318. Data: 2009-07-24 14:43:51

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> To jakiś przeciek z podprogowych informacji o sobie?

Nie, w tym wypadku nie..

319. Data: 2009-07-24 14:44:13

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Jak dobrze, jadrys, ze życia nie znasz. Powiesić byś się musiał.
>
> Qra

Stanowczo za często mówisz o wieszaniu..

320. Data: 2009-07-24 14:45:12

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Nie naraź się tylko na zaetykietowanie "krowa, która dużo ryczy, mało
> mleka daje".

Pewnie że się mogę narazić.. Ale wiesz michal - etykietę przykleja mi
ludzie z kompleksami, tacy co to - jak nie my, to znaczy że nikt. Więc
ludzie tacy jak ja mogą popatrzeć na nich tylko z politowaniem..

A wiecie że to działa .
TACZKI DLA BUFETOWEJ !!!
PARCHY POLAKOM....
Psychologia w taksówce ;)