Białe małżeństwa

41. Data: 2009-07-22 18:21:59

Temat: Re: Białe małżeństwa
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:h46e0v$vb9$1@news.onet.pl...

> Kiedyś zapodałam na stronie appm stosowny fragment z ... Nasze
> współczesne rozumienie miłości platonicznej nie ma wiele wspólnego z
> oryginałem :)

Dlatego, jak mi kóry wykładowca mówił, że filozofowie - miłośnicy
mądrości... mruczałem pod nosem, że wszyscyśmy zarażeni Platonem i ukąszeni
Heglem... czyli "uduchowione pedały" ;o)

Pzdr
Paweł

42. Data: 2009-07-22 19:26:02

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:

> Żaden "samochwała", pozwoliłem sobie tylko odpowiedzieć na swoim
> własnym przykładzie że jeśli chodzi o seks to nie ma jakichś
> sztywnych reguł. Wystarczy tylko trochę cierpliwości i problem
> oziębłości kobiety znika..

Zawsze gdzieś jest ekonomiczna granica cierpliwości.

michał

43. Data: 2009-07-22 19:36:34

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Hm, zaintrygowało mnie to. Była pozbawiona ekscytacji seksem, choć
> chciała to zmienić? To nie jakaś sprzeczność? Chęć zmiany w tym
> względzie, to może nie od razu ekscytacja, ale przynajmniej jakieś
> zainteresowanie tematem.

Było jej z tym żle. Czuła się inna. Ostrzegała mnie, że ma taka przypadłość,
a ja, tak jak Jadrys, nie wierzyłem. Myśłałem, że mistrza tu potrzeba i
naiwnie sądziłem, że tym mistrzem jestem ja.

> Swoją drogą ciekawa jestem zewnętrznych symptomów "braku ekscytacji".
> Po czym facet stwierdza, że dziewczyna jest aseksualna, pomijając
> skrajnie zły wygląd?

A po czym poznajesz, że facet jest podekscytowany? ;)

Wygląd miała bardzo ponętny, a wiedza moja o jej kłopotach jeszcze bardziej
mnie ekscytowała. Nastrój miałem mniej więcej taki: "Byłąś zimna do dzisiaj,
mała!" ;)

michał

44. Data: 2009-07-22 19:43:46

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:
> [...]
o,wid,10034685,wiadomosc.html

> Pewnie raz, albo ze dwa spróbowałeś, i jak nic wskórałeś to dałeś
> spokój. A to (moim zdaniem ) błąd - dziewczyna była do "wzięcia"..
> Myślę że jeszcze parę prób i osiągnąłbyś cel..

> Chociaż pewnie i w tej dziedzinie są jakieś ekstremalne przypadki -
> nie do ruszenia. I być może akurat Tobie się coś takiego przydarzyło.

Przepraszam, jak niby przerażony facet ma wielokrotnie próbować? :D
Suchą kiełbasę to ja nawet bardzo lubię, owszem... ;)

michał

45. Data: 2009-07-22 19:55:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> przypadłość, a ja, tak jak Jadrys, nie wierzyłem. Myśłałem, że mistrza
> tu potrzeba i naiwnie sądziłem, że tym mistrzem jestem ja.

Przypuszczam, że na takie kłopoty nie trzeba mistrza, a raczej kogoś w
rodzaju "zakochany do szaleństwa".

> A po czym poznajesz, że facet jest podekscytowany? ;)

Nie miałam jeszcze z takim do czynienia. ;)

> Wygląd miała bardzo ponętny, a wiedza moja o jej kłopotach jeszcze
> bardziej mnie ekscytowała. Nastrój miałem mniej więcej taki: "Byłąś
> zimna do dzisiaj, mała!" ;)

Ha! Trafiła kosa na kamień, jak mawiają starzy górale. :)

Ewa

46. Data: 2009-07-22 20:07:42

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Przypuszczam, że na takie kłopoty nie trzeba mistrza, a raczej kogoś w
> rodzaju "zakochany do szaleństwa".

Polemizowałbym.

> Nie miałam jeszcze z takim do czynienia. ;)

Medea! Czy Ty nie pomyliłaś czasem faceta z wozem drabiniastym wyposażonym w
dyszel taki?... ;D

Jaka tam kosa... ot, scyzoryk. :\

michał

47. Data: 2009-07-22 20:27:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Polemizowałbym.

Co Ty tam wiesz o kobietach! ;)

> Medea! Czy Ty nie pomyliłaś czasem faceta z wozem drabiniastym
> wyposażonym w dyszel taki?... ;D

Ha! A może nawet z kaloryferem!

> Jaka tam kosa... ot, scyzoryk. :\

Tylko arystokraci ze szpadami biegają. ;)

Ewa

48. Data: 2009-07-22 20:33:07

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> Co Ty tam wiesz o kobietach! ;)

> Ha! A może nawet z kaloryferem!

Chdzi Ci o kogoś ze SPECu? ;)

> Tylko arystokraci ze szpadami biegają. ;)

Mnie szabla zardzewiała.

michał

49. Data: 2009-07-22 20:37:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Chdzi Ci o kogoś ze SPECu? ;)

Raczej o speca.

> Mnie szabla zardzewiała.

Za dużo wojowałeś.

Ewa

50. Data: 2009-07-22 20:40:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Znałam, co prawda wirtualnie tylko i samą żonę, ale nie było to z
> powodów religijnych, tylko jakichś jej osobistych. Natychmiast po
> rozwodzie znalazła sobie innego i szybko zaszła w ciążę.

Bo z dziewczynami nigdy nie wie, oj nie wie się,
czy dobrze jest, czy może jest, może jest już źle,
nie będziesz wiedział czy jest tak czy tak
i to jedyny pewny fakt!!!

A wszystko to pewne tak prawie... ;DDD

michał

A wiecie że to działa .