Białostoczanki - Hobby Studio

1. Data: 2003-02-12 09:55:58

Temat: Białostoczanki - Hobby Studio
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, w związku z naszą ostatnią rozmową proponuję złożyć wreszcie
zamówienie w HS. Albo się spotkamy i ustalimy co która chce, albo mailami.
Ja mogę wziąć na siebie zamówienie i później się rozliczymy. Czekam na
propozycje.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-02-12 10:22:52

Temat: Re: Białostoczanki - Hobby Studio
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamówienie w HS. Albo się spotkamy i ustalimy co która chce, albo mailami.
> Ja mogę wziąć na siebie zamówienie i później się rozliczymy. Czekam na

Ja oczywiście się piszę na zamówienie, tylko muszę w domciu obejrzeć co chcę.
Może lepiej się spotkać? Bo jak ktos nie ma katalogu, to by se obejrzał,a poza
tym można będzie dać od razu kasę, żeby nikt nie musiał za nikogo za dużo
zakładać (bez względu na to czy to będziesz Ty czy ktoś inny).

Karina

1. Data: 2003-02-12 11:03:57

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym można będzie dać od razu kasę, żeby nikt nie musiał za nikogo za dużo
> zakładać (bez względu na to czy to będziesz Ty czy ktoś inny).

Ja też uważam, że lepiej byłoby się spotkać, ale poczekamy co powie reszta
dziewczyn.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-02-12 13:00:09

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamówienie w HS. Albo się spotkamy i ustalimy co która chce, albo mailami.
> Ja mogę wziąć na siebie zamówienie i później się rozliczymy. Czekam na

Ja już pisałam Balbinie co chcę i nie jest tego dużo ale jestem jak
najbardziej za spotkaniem :))) każdy pretekst jest dobry :)))Nawet możemy u
mnie tym razem :))

Magda

1. Data: 2003-02-12 14:07:04

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja już pisałam Balbinie co chcę i nie jest tego dużo ale jestem jak
> najbardziej za spotkaniem :))) każdy pretekst jest dobry :)))Nawet możemy
> mnie tym razem :))
>
> Magda

U Ciebie jest na końcu świata :-(

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-02-12 18:37:29

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U Ciebie jest na końcu świata :-(

Przypominam że u Ciebie też :)))) Mi się jakoś nie chce w jakiejś knajpie
spotykać :(

Magda

1. Data: 2003-02-12 19:47:27

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypominam że u Ciebie też :)))) Mi się jakoś nie chce w jakiejś knajpie
> spotykać :(
>
> Magda

Jestem za spotkaniem też. U mnie jest najmniej na końcu świata, ale nie uda
mi się tym razem pozbyć dzieci. A jak one będą, to sobie nie pogadamy,
niestety :(
Balbina

1. Data: 2003-02-12 20:05:19

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam juz nakupionych i uzbieranych schematow na trzy życia i wiecej nic
nie mam zamiaru kupowac bo ostatnio walcze z nałogami,wiec mnie nie bierzcie
pod uwage.............. i tak za chwile bede w depresji robotkowej bo po co
moj Walentynek chce mi podarowac maszyne do życia...bede sie musiała nauczyc
szyc.........HELP !!!!!!!!

Pusia a czasami Beata

1. Data: 2003-02-12 21:54:59

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moj Walentynek chce mi podarowac maszyne do życia...bede sie musiała
nauczyc

Taka maszyna "do życia" to każdemu by się przydała. Może przejdzie mi
wreszcie zimowe znużenie :))))

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2003-02-13 09:49:36

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taka maszyna "do życia" to każdemu by się przydała. Może przejdzie mi
> wreszcie zimowe znużenie :))))
> Pozdrawiam
> Ela

Mam gorączkeeeeeeee,pisałam w maglinieeeeeee.........ale hm..może
rzeczywiscie do życia byłaby przydatniejsza niż do szycia...heheheheheh????

Pusia kichajaca ale z musu na chodzie

dla posiadaczy nadmiarowych CD
Mnóstwo niepotrzebnych rzeczy, ale może ktoś potrzebuje pomysłu na prezent??
Kanwa na poduszki
Re: Kanwa na poduszki
Nowa wersja programu Haft Krzyżykowy