Bialy mocz...

1. Data: 2004-05-31 15:29:15

Temat: Bialy mocz...
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Kolejny problem..podczas oddawania moczu pod koniec leci bialy mocz (jak
mleko), tzn niezawsze wrecz bardzo zadko, ale troche mnie to niepokoji. Co
to moze byc?

--
Pozdr. Hektor

2. Data: 2004-05-31 19:10:11

Temat: Re: Bialy mocz...
Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolejny problem..podczas oddawania moczu pod koniec leci bialy mocz (jak
> mleko), tzn niezawsze wrecz bardzo zadko, ale troche mnie to niepokoji. Co
> to moze byc?

Ropomocz?
Moze lepiej udaj sie do lekarza

pzdr
LN

3. Data: 2004-05-31 19:22:36

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"L&N lab" <l...@p...onet.pl> wrote in

> Ropomocz?
> Moze lepiej udaj sie do lekarza

Czlowieku nie strasz mnie. Co to takiego? I dlaczego to mam? Odpada
wspolzycie z kobietami oraz ze nie stosuje higieny.

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2004-05-31 19:25:57

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

(...)

P.S
Jakiego lekarza? Pewnie rodzinnego, a on dopiero potem da skierowanie.

--
Pozdr. Hektor

5. Data: 2004-05-31 20:06:12

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 31 May 2004 19:22:36 +0000 (UTC) wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Hektor, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Czlowieku nie strasz mnie.

No wybacz - ale gdy ktos ma taki objaw to juz powinien byc wyastarczajaco
wystraszony ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

6. Data: 2004-05-31 22:19:58

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czlowieku nie strasz mnie. Co to takiego? I dlaczego to mam? Odpada
> wspolzycie z kobietami oraz ze nie stosuje higieny.

O tym co to jest poczytasz w google.com

Ropomocz w wyniku zakazen dróg moczowych,pecherza. Ale to tylko domysl. Nie
jestem lekarzem

Jedno jest pewne - wyglada to inaczej niz naturalny stan, wiec mozna
podejrzewac patologie.

Lekarz zajmujacy sie takimi sprawami to urolog, do którego skierowanie
wypisze Ci internista.

pzdr
LN

7. Data: 2004-06-01 07:40:44

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

(...)

Ale to jest rzadko, np raz na miesiac na 2

--
Pozdr. Hektor

8. Data: 2004-06-01 07:54:11

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

(...)

Malo znalezlem na www a praktycznie nic w archiwum grupy.
Wyczytalem ze to sie leczy operacyjnie (?) hm...
Niejasne jest tu kilka rzeczy dla mnie. Zadalem pytanie na grupie bo do
lekarza bede mogl isc dopiero za tydzien :(

--
Pozdr. Hektor

9. Data: 2004-06-03 19:55:51

Od: "Artur" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam to samo.....Najpierw oddaje mocz a pod koniec wydala sie cos
bialego.Wieczorem lub nastepnego dnia biala substancja znika ale pojawia sie
ból po oddaniu moczu (biala wydzielina pojawila sie kolo grudnia a bóle na
poczatku kwietnia).Kiedy pojawila sie ta wydzilina myslalem ze to jakies
przejsciwe problemy.Ból wystepuje u mnie ok dwa razy na miesiac.Trwa kilka
godzin i pozniej przechodzi.Wkrotce wybieram sie do lekarza.Aha....w badaniu
krwi mam podwyzszony poziom leukocytow.Mysle ze to jakis stan zapalny

Uzytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisal w wiadomosci

10. Data: 2004-06-04 06:42:41

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Artur" <a...@i...pl> wrote in

> [...]
> wybieram sie do lekarza.Aha....w badaniu krwi mam podwyzszony poziom
> leukocytow.Mysle ze to jakis stan zapalny

O wlasnie, takie same objawy mamy ;-)
Myslisz ze to samo przejdzie?

--
Pozdr. Hektor