Białystok

1. Data: 2003-01-29 16:47:28

Temat: Białystok
Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny - zapraszam dziś o godz. 20.00 na chat robótkowy. Chcemy ustalić
termin spotkania. Wstępna propozycja: piątek, u mnie albo u Madziuli.
Balbina

1. Data: 2003-01-29 18:18:32

Temat: Re: Białystok
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny - zapraszam dziś o godz. 20.00 na chat robótkowy. Chcemy
ustalić
> termin spotkania. Wstępna propozycja: piątek, u mnie albo u Madziuli.

Spotkanie jest u Balbiny w piątek między 17 a 17.30 :)) czekamy na
wszystkich a Ela postara się przesłać wszystkim maile ze swoim adresem - ja
już mam :)))
Przyniosę dla Justyncji wzorki chełmońskiego moze ktoś chce coś jeszcze ??

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-01-29 19:27:13

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Balbina" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny - zapraszam dziś o godz. 20.00 na chat robótkowy. Chcemy
ustalić
> termin spotkania. Wstępna propozycja: piątek, u mnie albo u Madziuli.
> Balbina

Niestety chat środowy nie wyszedł. Kolejna próba - w czwartek, też o 20-tej.
Balbina

1. Data: 2003-01-30 07:21:41

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ustalić
> >

> Niestety chat środowy nie wyszedł. Kolejna próba - w czwartek, też o

Jeśli o mnie chodzi to nie wyjdzie bo ja mam dostęp do netu tylko w pracy.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-01-30 19:17:38

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli o mnie chodzi to nie wyjdzie bo ja mam dostęp do netu tylko w pracy.
>
> Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

Wiem. I jako jedyna jesteś rozgrzeszona :)
A na czacie znowu tylko Madziula i ja :(

Niepocieszona Balbina

instrumenty muzyczne
Rude kociska - xxx
sporo nowych