Bicie piany - wynik eksperymentu

1. Data: 2004-11-24 18:40:43

Temat: Bicie piany - wynik eksperymentu
Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wstępie zaznaczam, że chodzi o bicie piany w sensie dosłownym.
Jak obiecałam przeprowadziłam eksperyment. Do dwóch białek dolałam łyżkę
zimnej wody. Ubiło się znakomicie. Więc zrobiłam na tej bazie omlet-grzybek.
W życiu nie wyszedł mi tak puchaty. I w dodatku nie był tak suchy w środku
jak to grzybki mają we zwyczaju. Czyli mit o biciu piany wyłącznie w
idealnie suchym naczyniu upadł definitywnie. Odtąd zawsze będę to robić z
wodą. Dixi.
Pozdrawiam - Agnieszka
P.S. Omleta zjadłam polanego konfiturą poziomkową. Mniam.

1. Data: 2004-11-24 18:42:53

Temat: Re: Bicie piany - wynik eksperymentu
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Nov 2004 19:40:43 +0100, Waćpanna lub Waćpan *batory*, w
wiadomości news:<news:co2kj9$sbh$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> P.S. Omleta zjadłam polanego konfiturą poziomkową. Mniam.

Zołza dręcząca biednych, głodnych studentów! :(
;D
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-11-24 19:23:27

Od: "Iwona M." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... i odchudzających się! :(

Iwo

1. Data: 2004-11-24 20:03:39

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Iwona M. wrote:
> ... i odchudzających się! :(
>
> Iwo

Juz pomijam fakt, ze nie nalezy odpowiadac nad cytatem, tylko pod.

Ale juz absolutnie, w zadnym wypadku nie nalezy sie odchudzac !!! To
jest zajecie stresujace i zle robi na stan skory i umyslu. Z dwojga
zlego lepiej uprawiac sport ;)

Kot odbywajacy dluuuuugie spacery w ramach sportu

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-24 20:37:27

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Ale juz absolutnie, w zadnym wypadku nie nalezy sie odchudzac !!! To
> jest zajecie stresujace i zle robi na stan skory i umyslu. Z dwojga
> zlego lepiej uprawiac sport ;)

===
Pominąłeś fakt, że piana nie jest tucząca.

waldek
===

1. Data: 2004-11-24 20:45:07

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> ===
> Pominąłeś fakt, że piana nie jest tucząca.

Ale to chodzilo o te konfiture poziomkowa ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-24 22:52:50

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Ale to chodzilo o te konfiture poziomkowa ;)
===
Myślałem, że o omlet! Ten może być ze szpinakiem.

waldek
===

1. Data: 2004-11-25 06:42:16

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

> ===
> Myślałem, że o omlet! Ten może być ze szpinakiem.
>
> waldek
> ===

Omlet grzybek ze szpinakiem? Czyżbym się znowu dowiedziała czegoś nowego?
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-11-25 07:18:14

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał(a):

> Omlet grzybek ze szpinakiem? Czyżbym się znowu dowiedziała czegoś
> nowego? Pozdrówka - Agnieszka
===
To raczej ja muszę się dokształcić w temacie grzybków. Co to za diabeł?

waldek
===

1. Data: 2004-11-25 08:18:48

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> ===
> To raczej ja muszę się dokształcić w temacie grzybków. Co to za diabeł?
>
> waldek
> ===
Grzybek , jak wyżej wspomniałam się robi na pianie. Piana musi być bardzo
sztywna. Do piany dodaję żółtka i na każde jajo płaską łyżkę mąki. No i
oczywiście szczyptę soli. Smaży się na maśle z obu stron. Wychodzi coś
podobnego do biszkoptu, grube i sztywne. Złożyć - tak ja kzwykłego omleta
się tego nie da, można tylko czymś polać po wierzchu. Moja Mama podawała go
polanego sokiem malinowym albo wiśniowym własnej roboty (taki gęsty syrop to
był).
Pozdr. - A.

pyszny mleczny likierek
Krewetki czy rozmrażać ?
Cappucino
Poszukukję-amerykański e naleśniki puszyste
160g kaszy manny