Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Biedne palestynskie dzieci, jak mi ich zal! Zaraz sie poplacze... Re: Biedne palestynskie dzieci, jak mi ich zal! Zaraz sie poplacze...

Re: Biedne palestynskie dzieci, jak mi ich zal! Zaraz sie poplacze...

Data: 2009-01-30 01:33:36
Temat: Re: Biedne palestynskie dzieci, jak mi ich zal! Zaraz sie poplacze...
Od: "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl>

f...@g...pl napisał(a):

> Afga=F1skie - go=B6ciu po prawej stronie ma charakterystyczne pasztu=F1skie
> nakrycie g=B3owy.

No ok, moze i masz racje.
Ale model wychowania ten sam, wzorce podobne, poruszanie pewnych kwestii dot.
zachowania, religii itp praktycznie identyczne.
Moje niedopatrzenie. Gdybym byl hardy, to optowalbym za tym, ze to mieszkaniec
terenow Lewantu, argumentowalbym na sile, ale to bez sensu.
Podobienstwa jednak sa i to spore.