Re: Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych
Date: Sat, 6 Jul 2019 07:36:13 +0100

W dniu 05/07/2019 o 21:38, Izaura pisze:

> a ta halala, to jakaś twoja znajoma?
>
> //i ładna, chociaż?

no po prostu teraz zglupialem, tyle tu produkujesz linkow i nie wiesz co
to jest halala, poprawnie raczej halal chociaz roznie pisza, podobnie
jak Qurbani, Kabani, to moze ja wyjasnie, to jest wlasnie tradycyjny
uboj muzulmanski, muslims, dla jasnosci, tak jak dla jednych cos jest
koszerne dla innych musi byc halal, reszty sobie poszukaj

--
gazebo