Biedny jestem :-((

1. Data: 2001-07-22 17:55:16

Temat: Biedny jestem :-((
Od: "Mikie" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam w smutku.

Okazalo sie (Pani Doktor "mi okazala"), ze mam nadkwasote.
Nie wolno mi (UWAGA!):
jesc jablek i cytrusow, wiekszych ilosci surowych owocow i warzyw, musztardy
etc.,
pic piwa (Buuuu! :-(( ), wina (BUUU!) i innych alkoholi, sokow jablkowych i
cytrusowych, kawy (i tak nie znosze), mocnej herbaty...

Juz wiem, skad te bole byly...
A ja tak lubie jablka :-(
i piwo
i....

:-(
pozdrowienia
Mikie

ps. I mam niby skonczyc dojadanie w srodku nocy! :-(

1. Data: 2001-07-22 22:20:20

Temat: Re: Biedny jestem :-((
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikie wrote:

> Witam w smutku.
>
> Okazalo sie (Pani Doktor "mi okazala"), ze mam nadkwasote.
> Nie wolno mi (UWAGA!):
> jesc [ciach]

zmień lekarza

sadyl
(Przepuklina rozworu i refluksowe zapalenie przełyku, choroba wrzodowa
[w remisji] - piję, palę, jem duzo, tłusto i ostro - i czuję sie
wyśmienicie. Jeśli chcesz szczegóły to na priv)

1. Data: 2001-07-22 22:25:26

Od: "Piotr Firlej" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mikie" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> Juz wiem, skad te bole byly...
> A ja tak lubie jablka :-(
> i piwo
> i....

Redd`s to by Cie chyba dobil? ;)

1. Data: 2001-07-23 07:58:31

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pic piwa (Buuuu! :-(( ), wina (BUUU!) i innych alkoholi, sokow jablkowych
> cytrusowych, kawy (i tak nie znosze), mocnej herbaty...

Jestes pewien kompetencji tej pani?
Przeciez taka cytryna kwasna w smaku jak licho w organizmie człowieka ma
odczyn wybitnie zasadowy, nie wiem tez co ona ma do jablek czy warzyw, to
produkty wysokobiałkowe - sery, mięso zakwaszają organizm
i właśnie spożywanie warzyw neutralizuje kwaśny odczyn powodowany przez
białka.
Co do piwa, to ma rację - bardzo zakwasza organizm.

ps. jabłek - mojej Babci na nadkwasotę i jakies trawienne problemy w
sanatorium serwowano codziennie pieczone jabłko!

pozdrawiam
Basia

> ps. I mam niby skonczyc dojadanie w srodku nocy! :-(

ale to chyba ze względu na zbędne kilogramy...? ;-)

1. Data: 2001-07-23 09:40:44

Od: "Aga" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)

> Redd`s to by Cie chyba dobil? ;)

Nie dość że piwo (?) to jeszcze jabłkowe :)))

1. Data: 2001-07-23 09:48:16

Od: "Aga" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)

1. Data: 2001-07-23 19:10:19

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też prosze o tą dietę
pozdrawiam'
kachna

Użytkownik Mikie <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jf5d7$kfk$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-07-24 18:06:51

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. jabłek - mojej Babci na nadkwasotę i jakies trawienne problemy w
> sanatorium serwowano codziennie pieczone jabłko!

pieczone to zupelnie co innego:-))
wiem bo uczyli mnie o toym w szkole
Aga

> pozdrawiam
> Basia

> ale to chyba ze względu na zbędne kilogramy...? ;-)

Chleb miodowy ze sliwkami
termometr
wiśnie
Moje cierpienia