Re: Biedoń w Słupsku

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Biedoń w Słupsku
Date: Thu, 4 Dec 2014 18:50:41 +0100
<m5ciml$2r6$1@node2.news.atman.pl> <m5la5l$1ap$1@node2.news.atman.pl>
<m5ld28$4di$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m5m78m$ufv$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m5p85n$52k$1@node2.news.atman.pl>
<54806b79$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>

Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości
news:54806b79$0$2161$65785112@news.neostrada.pl...

> Tu już musisz sobie sam na to odpowiedzieć - co Ciebie w nich tak przeraża
> że ich autentycznie nienawidzisz?

Odbiło Ci? Emocjonalnie są mi obojętni. Do momentu, kiedy nie zaczynają mi
się ze swoim zboczeniem pchać przed oczy- czy jeszcze dalej. I gdyby np
zjadacze kału żądali dla siebie takich samych praw, jak homoseksualiści- też
bym się denerwował. Co nie oznacza, że ich nienawidzę. A obrzydzenie? No
cóż- jak te kupy jedzą w domu, jak nikt nie widzi- a potem dokładnie umyją
zęby, żeby nie było ich czuć- to co mnie to obchodzi? Podobnie z
homoseksualistami

--

Chiron

---