Bieganie a psyche

1. Data: 2002-05-15 09:41:44

Temat: Bieganie a psyche
Od: "Jogger" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tak się zastanawiam, jaki ma wpływ bieganie na nasza psychike.
Biegam od kilku miesięcy 40-50 km tygodniowo i jestem zauroczony.
Biegam od lutego.
Zauważyłem ogromny wplym na moja psyche, czuje się innym lepszym,
spokojniejszym, wartościowszym czlowiekiem.
A wy ?

1. Data: 2002-05-15 09:46:04

Temat: Re: Bieganie a psyche
Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jogger"
> Biegam od lutego.

a ja pływam od roku.

> Zauważyłem ogromny wplym na moja psyche, czuje się innym lepszym,
> spokojniejszym, wartościowszym czlowiekiem.
> A wy ?

olbrzymi, wycisza, ujędrnia, relaksuje ale i prowokuje, no bo jak tu
postawic domek pod lasem z basenikiem z pensji fizyka?:)))
pozdrawiam
Agnieszka:)

1. Data: 2002-05-15 09:51:46

Od: "Jogger" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego biegam ? Dobre pytanie. Do lutego br. prowadziłem dość niezdrowy
tryb zycia. Zadaje sobie to pytanie zawsze jak biegne i powiem szczerze nie
znalazlem jeszcze odpowiedzi. Oczywiscie jedna znam bo lubie. Ale dlaczego
zaczalem biegac ? Nie wiem.
Teraz tylko mysle o bieganiu, kiedy, gdzie, jak, z kim. Nawet zaczalem
inwestowac w sprzet (NewLine, New Balance) zamiast inwestowac w komputer.
Ciekawy jestem kiedy znajde odpowiedz.

1. Data: 2002-05-15 10:05:47

Od: Marsel <ic5070_@|/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ag napisał(a):

> Użytkownik "Jogger"
>
> a ja pływam od roku.

<...>

non-stop? druga ika? ;-)

--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-15 10:12:29

Od: Marsel <ic5070_@|/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogger napisał(a):

> malkontent

no cos ty , ja lubie biegac, to moja natura - biegacza.
i przyznaje ci racje, taki regularby wysiłek ma cos w sobie ..
hipnotyzujacego? ;)
bieganie w szczegolnosci.. pamietam, bo kiedys biegalem.
zreszta był taki film o tym..
--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-15 10:12:34

Od: "Jogger" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

malkontent

1. Data: 2002-05-15 10:21:57

Od: "Jogger" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

bieganie uwalnia umysł ze złych emocji mam racje ?

1. Data: 2002-05-15 10:25:23

Od: Marsel <ic5070_@|/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogger napisał(a):

> bieganie uwalnia umysł ze złych emocji mam racje ?

no ja ni ewiem, biegałem kiedys w celach rehabilitacyjnych i to było
ekstra po długim unieruchomieniu, złe emocje... nie wiem, a jakie sa wg
Ciebie złe?

--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-15 11:00:44

Od: Marsel <ic5070_@|/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ag napisał(a):

> Ag:> > a ja pływam od roku.
>
> "Marsel" > non-stop? druga ika? ;-)

<...>
> i juz czlowiek nie moze narzekac na psyche:))
> Agnieszka:)

bo nie ma kiedy? ;-p
--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-15 11:01:08

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ag:> > a ja pływam od roku.

"Marsel" > non-stop? druga ika? ;-)

nie, z wielkim smutkiem donosze, ze tylko godzinke w tygodniu, ale tu
godzinka na basenie, tu godzinka w silowni, jakis kwadransikowy spacerek i
juz czlowiek nie moze narzekac na psyche:))
Agnieszka:)

Pomóżcie
Potrzebuje pomocy
dzisiaj dotarlo do mnie .. chyba mam problem
szybkie czytanie
IDC-10