Bielactwo -co najlepsze

1. Data: 2004-06-21 19:23:18

Temat: Bielactwo -co najlepsze
Od: "G R E G" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam bielactwo (zanik pigmentu barwiącego skóre) Moje pytanie jakie jest
najlepszy sposób przynajmniej zachamowania powiekszania sie plam. Wiem, że
nie ma na to skutecznego leku ale może ktoś, coś próbował i mu pomogło. Bede
wdzieczny za wszystkie informacje. Pomogą mi walke z ta chorobą

2. Data: 2004-06-30 06:30:56

Temat: Re: Bielactwo -co najlepsze
Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taki chiński lek ziolowy , w umiarkowany sposób pomógł wielu ludziom.
Jednym więcej innym mniej..

BAIDIANFENG /Kapsułka przeciw leukodennie /bielactwu/

Główne składniki: Tribullis Terrestris, Astragalus Mongholicus, Zaocys
Dhumnades, Angelika Sinensis, Carthamus Trinctorius, Psorolea Corylifolia.

Działanie: Uwalnia zastoje i pobudza krążenie krwi, likwiduje swę­dzenie
skóry, usuwa przebarwienia i odbarwienia miejscowe skóry. Wskazania:
uogólniony lub ograniczony brak barwnika w skórze, bielactwo idiopatyczne,
bielactwo rzekome, bielactwo rzekome łusz­czycowe, bielactwo słoneczne.

Przeciwwskazania: kobiety w ciąży, i matki karmiące.

Dawkowanie: doustnie, 3-4 kapsułki każdorazowo, 2 razy dziennie. Leczenie
należy kontynuować nieprzerwanie przez 2-3 miesiące -gwarantuje pewny skutek
leczniczy.

Opakowanie i zawartość: 40/ a 450 mg kapsułek w buteleczce. Okres ważności:3
lata od daty produkcji. Przechowywać

w zamkniętym opakowaniu w suchym miejscu.

Poszukaj go w internecie
-----------

3. Data: 2004-07-05 14:26:26

Od: "Mike" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Bede
> wdzieczny za wszystkie informacje. Pomogą mi walke z

- VITIX żel - koszt ok 140 zł
stosować zgodnie z informacją na opakowaniu
dodatkowo opalać na słoneczku ok 15 min dziennie

są jeszcze zioła
BABCI - indyjskie
olejek do wcierania
i proszek do stosowania zewnętrznego i wewnętrznego
koszt ok 130 zł

Reumatyzm
efidryna do noska
zylaki powrozka nasienngo