Big Brother - Wielka głupota ?

1. Data: 2001-03-24 17:18:43

Temat: Big Brother - Wielka głupota ?
Od: "Saviok" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mojej pseudo-psychologicznej stronie umiescilem
mój artykuł o Big Brother, gdyż dla mnie ten program jest żenujący i
pokazuje jak bardzo człowiek potrafi się osmieszyc, jesli jestes ciekawy,
chcesz się podzielic komentarzem zapraszam
www.humans.prv.pl
Saviok

1. Data: 2001-03-24 17:49:54

Temat: Re: Big Brother - Wielka głupota ?
Od: "Wieslaw" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saviok <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99im9k$c3l$...@n...tpi.pl...
> [...]
> pokazuje jak bardzo człowiek potrafi się osmieszyc, jesli jestes ciekawy,
> chcesz się podzielic komentarzem zapraszam

A czy moge tutaj tez to potwierdzcic ze caly ten program to jedna wielka
glupota?

Wieslaw

1. Data: 2001-03-24 20:15:03

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Wieslaw" możemy przeczytać:

>A czy moge tutaj tez to potwierdzcic ze caly ten program to jedna wielka
>glupota?

Nie musisz, to wynika z odpowiednich statystyk tej grupy. ;->

--
<< Piotr (SiNuS) Front >><<--- http://www.sinus.phg.pl --->>
Niemy chce gadać, chromy chodzić, ślepy widzieć, a głupiec mędrkować

1. Data: 2001-03-24 20:55:44

Od: "Pietrzak" <p...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy moge tutaj tez to potwierdzcic ze caly ten program to jedna wielka
glupota?

Moim zdaniem uczestnicy programu przechodza niezly test umiejetnosci
interpersonalnych. Zwyciezca musi byc lubiany przede wszystkim przez
wspoltowarzyszy i przez widzow.

Pozdr
ad

1. Data: 2001-03-24 21:09:44

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Wieslaw" <w...@p...com> writes:

> A czy moge tutaj tez to potwierdzcic ze caly ten program to jedna wielka
> glupota?

a ja sie zastanawiam co tak naprawde w tych ludziach krytykujacych ow
program wywoluje AZ TAKIE negatywne emocje?

Bo to niemalze zakrawa az na fanatyzm. w wypadku innych programow
jakos dyskusja sie az tak dlugo nie ciagnie, nie ma tak skrajnych
postaw. ot chociazby nie przypominam sobie zeby w czasie emisji
"Agenta" wzbudzalo to az takie emocje.

Czy chodzi o to, ze ci ludzie dobrowolnie zgodzili sie wystawic sie na
widok publiczny? jesli tak, to dlaczego nie bulwersujecie sie tak i
zniesmaczacie na inne tego typu akty, o wiele ostrzejsze zreszta -
pewnych gwiazd showbiznessu, rocka zwlaszcza?
Czy moze chodzi o to ze raptem okazalo sie, iz program ow bije rekordy
ogladalnosci i zmiesmaczajacy jest sam fakt, ze teraz wylazlo co tak
naprawde telewidzow przyciaga i co sa sklonni ogladac?

Ze co, ze taki "zenujacy" poziom wylazl ze spoleczenstwa, ze tak
trudno prawdzie spojrzec w oczy?

pozdrawiam ciekawa.
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-03-24 21:32:10

Od: "Saviok" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

> [...]
> naprawde telewidzow przyciaga i co sa sklonni ogladac?
>
> Ze co, ze taki "zenujacy" poziom wylazl ze spoleczenstwa, ze tak
No cóż mnie się wydaje że to jest wina każdego z nas, kto takie programy
ogląda, Agent był świetnym programem, jeśli już go porównujesz, tam trzeba
było naprawde wykazać się inteligencją a w Big Brother, trzeba się wykazać
głupotą aby zdobyć u widzów względy. Założę się że wygra osoba która się
będzie najwulgarniej zachowywać i będzie dużo pokazywała się nago, bo
niestety tacy jesteśmy , wielu ludzi kręci tylko erotyka i sex.
Pozdro
www.humans.prv.pl - zapraszam do sondy na temat Big Brother

1. Data: 2001-03-25 20:08:14

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten program to niezła kaszana !
Najbardziej mnie dobija tam "wysoki" poziom uczestników tej głupiej zabawy -
czasem rzuce na to okiem przez 5 minut i mam dość - po prostu strata czasu.
--
TNIJ CYTATY, odpowiadaj POD CYTATEM !!!

1. Data: 2001-03-26 12:14:18

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
Saviok wrote in message <99im9k$c3l$1@news.tpi.pl>...
>Na mojej pseudo-psychologicznej stronie umiescilem
>mój artykuł o Big Brother, gdyż dla mnie ten program jest żenujący i
>pokazuje jak bardzo człowiek potrafi się osmieszyc, jesli jestes ciekawy
Oceniajac BB nalezy oceniac wlasnie BB
a nie zebranych tam ludzi.
Z bardzo wielu kandydatow wybrano osobnikow
ogolnie nieinteresujacych, ale dakladnie takich,
jak to zaklada formula BB.
Najbardziej zenujace jest to, ze tego rodzaju
imprezy sa dochodowym biznesem, ale tak to
juz na tym swiecie jest, ze jedyny sposob zarabiania pieniedzy
to zarabianie NA LUDZIACH (na wartosciach
zarabiac sie nie da, bo wartosci sa bezcenne).

--
A.

1. Data: 2001-03-26 14:28:12

Od: "DeStroyer" <d...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> napisał w wiadomości

> to zarabianie NA LUDZIACH (na wartosciach
> zarabiac sie nie da, bo wartosci sa bezcenne).

Na wartosciach tez sie da zarabiac - poprzez spekulacje ;)

JGrabowski

1. Data: 2001-03-27 20:21:46

Od: "noela" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Caaaaalkowita prawda. Mozna tylko z wielkim politowaniem obserwowac co
mamona czyni z mozgiem czlowieka i do jakis niskich poziomow pozwala mu sie
stoczyc.... najwyrazniej jednak co niektorzy lubia byc traktowani
przedmiotowo..
dziekuje za taka slawe....
Użytkownik DeStroyer <d...@r...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3abf51bc$...@n...vogel.pl...

> Użytkownik "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> napisał w wiadomości

> Na wartosciach tez sie da zarabiac - poprzez spekulacje ;)
>
> JGrabowski

UNIKANIE ARESZTU cd.
Wykorzystywanie seksualne córek przez ojców
POMOCY!!!!!
Generator fal mózgowych
łzy...