szkodliwosc pol elektromagnetycznych, Re: odległości od linii energetycznej

1. Data: 2000-04-30 23:03:53

Temat: szkodliwosc pol elektromagnetycznych, Re: odległości od linii energetycznej
Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 28 Apr 2000 17:40:26 GMT kuba <k...@g...com.pl> napisal:

>Mysle ze to 15kv nie popsuje ci zdrowia, a jedynie krajobraz.

BTW, najbliższy "Proton" ma byc poswiecony szkodliwosci pol
elektromagnetycznych:

SOBOTA 06.05.2000 TVP 2
09:50 Proton - magazyn sensacji naukowych; Komórka kontra komórka,
czyli elektromagnetyczny smog

gr

2. Data: 2000-05-04 05:32:29

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> elektromagnetycznych:
>
> SOBOTA 06.05.2000 TVP 2
> 09:50 Proton - magazyn sensacji naukowych; Komórka kontra komórka,

He...he... a nie pisałem coby zacząć czytać ks.prof. Sedlaka....

"Jadarek" - Dariusz Kral

3. Data: 2000-05-04 07:54:55

Temat: Bioelektronika (prof. Sedlak), Re: szkodliwosc pol elektromagnetycznych
Od: Grzegorz Redlarski <g...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 May 2000 07:32:29 +0200, "Jadarek" <d...@p...onet.pl>
wrote:

>He...he... a nie pisałem coby zacząć czytać ks.prof. Sedlaka....

Czytalem, czytalem... Bylo to dosc dawno jak jeszcze Profesor zyl. Czy
obecnie ktos kontynuuje jego prace dotyczace bioelektroniki? Czy sa
prowadzone jakies badania? Czy ukazuja sie jakies nowe publikacje o
charakterze naukowym?

FUT: pl.sci.medycyna,pl.sci.biologia
(sorry za to skakanie po grupach ale chyba te grupy beda bardziej
odpowiednie, odpowiadajac mozesz ewentualnie zostawic tylko biologie).

gr

4. Data: 2000-05-04 10:22:20

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obecnie ktos kontynuuje jego prace dotyczace bioelektroniki? Czy sa
> prowadzone jakies badania? Czy ukazuja sie jakies nowe publikacje o

W Radomiu powstało Stowarzyszenie "Continuo". Zajmuje się propagowaniem
teorii prof.Sedlaka (od nich mam książki, które aktualnie "przetrawiam" ).
Wydają również miesięcznik (?) informujący o aktualnym stanie
bioelektroniki w Polsce i na świecie.

Jak chcesz namiary to pogrzebię w poczcie i Ci podeślę (ale może na priva bo
na mnie zaraz nakrzyczą ;-) )

"Jadarek" - Dariusz Kral

News from www.aids-hiv.ru
OCZY I WZROK CD...