Bioenergoterapeuta

1. Data: 2003-03-10 12:45:16

Temat: Bioenergoterapeuta
Od: "Beniamin Wojakowski" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów.
Pilnie poszukuję dobrego bienergoterapeuty w Warszawie.
Proszę o pomoc

2. Data: 2003-03-10 14:34:16

Temat: Re: Bioenergoterapeuta
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pilnie poszukuję dobrego bienergoterapeuty w Warszawie.
Trzeba sie zdycydowac:
albo dobrego
albo bioenergoterapeuty

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

3. Data: 2003-03-11 08:06:50

Od: j...@g...pl (Jacek Maciejewski) szukaj wiadomości tego autora

Beniamin Wojakowski naskrobał:

>Witam szanownych grupowiczów.
>Pilnie poszukuję dobrego bienergoterapeuty w Warszawie.
>Proszę o pomoc

"dobry bioenergoterapeuta" jest określeniem sprzecznym wewnętrznie
czyli oksymoronem.

--
Jacek

4. Data: 2003-03-11 13:04:27

Od: "Beniamin Wojakowski" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "dobry bioenergoterapeuta" jest określeniem sprzecznym wewnętrznie
> czyli oksymoronem.
> --
> Jacek

Moja koleżanka jest bardzo chora i medycyna konwencjonalna jakoś nie pomaga,
dlatego szukam wszystkich możliwych sposobów.

5. Data: 2003-03-11 13:49:58

Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beniamin Wojakowski wrote:

> Moja koleżanka jest bardzo chora i medycyna konwencjonalna jakoś nie
> pomaga, dlatego szukam wszystkich możliwych sposobów.

pomódl się

6. Data: 2003-03-11 15:04:56

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Obys Ty niegdy nie musial sie modlic przyjemniaczku!

7. Data: 2003-03-11 15:32:04

Od: j...@g...pl (Jacek Maciejewski) szukaj wiadomości tego autora

Beniamin Wojakowski naskrobał:

>Moja koleżanka jest bardzo chora i medycyna konwencjonalna jakoś
>nie pomaga, dlatego szukam wszystkich możliwych sposobów.

Na tej grupie panuje przekonanie że tzw. bioenergoterapia ma wartość
placebo, więc nikt tu ci nie wskaże bioenergoterapeuty. Być może
doczekałbyś się lepszej rady gdybyś dokładnie opisał chorobę
koleżanki, są tu lekarze oraz ludzie chorzy, znający swoją chorobę
nierzadko lepiej niż lekarz.

--
Jacek

8. Data: 2003-03-11 20:59:06

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "suzuki nakai" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> Trzeba sie zdycydowac:
> albo dobrego
> albo bioenergoterapeuty

Otóż to!
Bioenergoterapeuta najwyżej zaszkodzi.
--
www.operacja.b3.nu

9. Data: 2003-03-11 21:07:30

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beniamin Wojakowski" <B...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b4kmp8$ibb$1@news.onet.pl...

> Moja koleżanka jest bardzo chora i medycyna konwencjonalna jakoś nie
pomaga,
> dlatego szukam wszystkich możliwych sposobów.

Chcesz jej zaszkodzić?
Np. akupunktura może tylko zaszkodzić i to bardzo poważnie.
Przecież wbijanie igieł w ciało to kompletna głupota.
Dobrze radzę, lepiej trzymać się od tych przestępców z daleka.
Po co wchodzić z deszczu pod rynne?
Znane są przypadki zabicia człowieka przez tych uzdrowicieli.
--
www.operacja.b3.nu

10. Data: 2003-03-11 21:22:57

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beniamin Wojakowski wrote:

> Moja koleżanka jest bardzo chora i medycyna konwencjonalna jakoś nie
> pomaga, dlatego szukam wszystkich możliwych sposobów.

Pisalam do Ciebie w tej sprawie na priv,ale niestety mail wrocil.
Mam dobrego energoterapeute ktory pomaga mi leczyc moje dzieci,nie wiem czy
u nich moze dzialas cos takiego jak placebo,szczegolnie gdy jedno ma 3 lata
i nie rozumie co to takiego.
Jezeli jestes zainteresowany prosze o kontakt,ale uprzedzam ze on jest nie
dokonuje cudow.
Nie przy kazdej chorobie moze pomoc.Mojej mamie chorej na raka pomogl,ale o
tym nie tutaj.

Magda

skad sie wzielo przeziebienie....
Cilest.