Biorezonans

1. Data: 2002-05-11 11:33:57

Temat: Biorezonans
Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam, moze troche naiwne, pytanie.
Znalazlam ogloszenie o diagnozowaniu i leczeniu alergii za pomoca
biorezonansu. Czy ktos slyszal cos na ten temat?
Podobno po przylozeniu czegos tam do palca, testuja jednoczesnie 90
alergenow (koszt - 90 zl) Potem mozna odczulac, co tez trwa chwile (30 zl za
kazdy alergen) Jedno odczulanie ma podobno wystarczyc.
Troche bajkowo to brzmi.

I drugie pytanie. Na czym polega leczenie alergii w tradycyjny sposob?
Czy naprawde pozwala sie pozbyc alergii, czy tylko pomaga przetrwac np. pore
kwitnienia?
Tak naprawde, to nawet nie wiem, czy mam alergie. Po prostu od kilku lat mam
katar o tej porze roku i oczy pieka, swedza, lzawia. Chyba dosc wmawiania
sobie, ze to zwykle przeziebienia i trzeba cos z tym zrobic.
Jesli ktos sie leczy(l) /wyleczyl, bardzo prosze o rade, gdzie najlepiej sie
udac. Czy warto to leczyc? A moze tylko do apteki, po jekies reklamowane
leki?
Bardzo dziekuje z gory i pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2002-05-11 12:18:29

Temat: Re: Biorezonans
Od: jacmac@*wytnij*go2.pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

ewa naskrobał:

> [...]
>Podobno po przylozeniu czegos tam do palca, testuja jednoczesnie
>90 alergenow (koszt - 90 zl) Potem mozna odczulac, co tez trwa

Jak masz kasę to spróbuj... a nuż będziesz z tych którym pomaga
sugestia.
Obiektywnie to jest humbug i pic na wodę.
Dobrze jest zacząć od przychodni alergologicznej, a jak nie masz
cierpliwości i zdrowia do tego to poszukaj znajomego alergika,
wycygań ze 3 tabletki Zyrtec-u i łykaj przez 3 dni po jednej rano jak
wstaniesz. Jak pomoże - to witaj w gaiku zielonym, jesteś alergiczką.
Dalej to już wiesz, lekarz, dobór leku, stosowanie itd. Niestety,
raczej nieuleczalne.

Jacek

3. Data: 2002-05-16 15:13:34

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odpowiedz.

> Jak masz kasę to spróbuj... a nuż będziesz z tych którym pomaga
> sugestia.
> Obiektywnie to jest humbug i pic na wodę.

Poczytalam troche o alergii i popytalam i chyba sobie daruje:-)
Ewa

jak się pozbyć...
pomocy -co na mróz?
Gammaglobulina i ciaza