Biotechnologia w Polsce

1. Data: 2004-05-28 09:09:55

Temat: Biotechnologia w Polsce
Od: "Paweł Łukasiewicz " <p...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Kilka informacji udało mi się zdobyć czytając wcześniejsze posty, ale mam nadzieję,
że mi pomorzecie:
1. szukam informacji gdzie w polsce szkoli sie studentow szeoko pojetej
biotechnologii (i ilu jest absolwentow)
2. chcialbym poznac wasza opinie, jaki procent znajduje prace w zawodzie
3. ile % ludzi z waszego roku wyjechalo za granice, aby pracowac w biotechu.

Wiadomo, ze nie bedzie to badanie statystyczne, ale Wasza opinia zdobyta poprzez
obserwacje otaczajacej rzeczywistosci jest bardzo istotna. Moze kazdy napisze o
swoich studiach i losach kolegow z roku?

Dzieki z gory.

Paweł Łukasiewicz
Centrum Innowacji FIRE
Domaniewska 41
02-672 Warszawa
tel +48 22 460 36 95
fax: +48 22 460 37 65
tel. kom: +48 (502) 780 845
p...@i...org.pl
www.innowacje.org.pl

2. Data: 2004-05-28 17:40:34

Temat: Re: Biotechnologia w Polsce
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. szukam informacji gdzie w polsce szkoli sie studentow szeoko pojetej
biotechnologii (i ilu jest absolwentow)

zarowno na politechnikach, uniwerkach, jak i niektorych akademia rolniczych
w ramach kierunku biotech. sa rozne specj, zerknij np. na strone www
Politechniki Wroclawskiej

nie mam pojecia ilu absolwentow, musialbys zasiegnac informacji bezposrednio
na uczelniach

> 2. chcialbym poznac wasza opinie, jaki procent znajduje prace w zawodzie

:-)))) nie mam pojecia, ale wierz mi, ze niewielki, niestety ...
z mojego roku kontakt z biotechnologia maja tylko te osoby, ktore zostaly na
uczelni
pozostale nie pracuja w swoim zawodzie :-(

> 3. ile % ludzi z waszego roku wyjechalo za granice, aby pracowac w
biotechu.

z tego, co mi wiadomo, to nikt, czesc osob wyjezdzala na staz w czasie
studiow, ale wracaly, wlasnie te osoby zostawaly zwykle na uczelni

pozdrawiam
Agnieszka

cytomegelia
Wczasy w Miedzyzdrojach
pietruszka a usuwanie przykrego zapachu
Dermatitis Clear Tincture
wklad w rozwoj medycyny dzieki obliczeniom rozproszonym w Internecie