Bitki wołowe

1. Data: 2018-05-19 10:18:56

Temat: Bitki wołowe
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Dawno tu nie zaglądałem, bo krucho z czasem bywało ostatnimi czasy :)

Podpowiedzcie, proszę, czy karczek wołowy nada się na bitki?

Bo mnie naszło na bitki, a w lodówce z wołowiny tylko karczek - a do
sklepu się jechać nie chce :)

Pozdr,
/\/\\/\/

2. Data: 2018-05-19 10:46:55

Temat: Re: Bitki wołowe
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim <n...@p...tu> wrote:
> [...]
>
> Podpowiedzcie, proszę, czy karczek wołowy nada się na bitki?
>
> Bo mnie naszło na bitki, a w lodówce z wołowiny tylko karczek - a do

Jak najbardziej. Karczek to jedna z delikatniejszych partii mięsa - więc
także wołowy.

--
XL

3. Data: 2019-03-08 04:28:16

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2018 o 10:18, wolim pisze:
> [...]
>
> Podpowiedzcie, proszę, czy karczek wołowy nada się na bitki?
>
> Bo mnie naszło na bitki, a w lodówce z wołowiny tylko karczek - a do

Jedzenie mięsa jest ciężkim grzechem. Mięso to nie żywność, to trupy
żywych czujących istot. Człowiek który je mięso to drań albo idiota.

4. Data: 2019-03-12 09:24:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta <j...@p...onet.pl> wrote:

> Jedzenie mięsa jest ciężkim grzechem. Mięso to nie żywność, to trupy
> żywych czujących istot. Człowiek który je mięso to drań albo idiota.

Precz z holocaustem niewinnych marchewek!
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/249996,Naukow
cy-odkryli-pamiec-i-system-nerwowy-roslin

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Co w foliowanych sałatach piszczy?
sok z buraków