Błąd lekarza!!

11. Data: 2001-08-17 10:16:19

Temat: Re: Błąd lekarza!!
Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cala ta dyskusja jest bez sensu;
ktos wrzuca temat i nie podaje zadnych danych. Nie mozna na tej podstawie
powiedziec NIC. Przeciez on nawet nie napisal czy w ogole jest jakis
problem. USG zrobili bo cos ich podkusilo.

Moze to ja bylem tym chirurgiem...
Zdarza mi sie wykonac meniscektomie (wyciac lakotke), ktore potem sa
swietnie widoczne w USG i MRI - bo akurat usunalem tylko czesc (zwykle tak
robie). Kwestia dobrego informowania pacjenta.

Moze z radami i gdybaniami poczekamy, az zaniepokojony poszkodowany napisze
nam nieco wiecej...

12. Data: 2001-08-18 21:58:55

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robie). Kwestia dobrego informowania pacjenta.
>
> Moze z radami i gdybaniami poczekamy, az zaniepokojony poszkodowany napisze

W zupelnosci sie zgadzam. Przy tej objetosci dostepnej informacji mozna co
najwyzej bic piane. Na zadna logiczna i rzeczowa odpowiedz nikt rozsadny sobie
nie pozwoli.

Pozdrawiam

dradam

Leki na recepte