Błaganie o pomoc

1. Data: 2010-01-09 15:20:08

Temat: Błaganie o pomoc
Od: "Tara" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Błaganie o pomoc niewinnych zwierząt !!!!

Proszę podpiszcie petycję przeciw bestialskiemu obdzieraniu ze skóry ŻYWYCH
zwierząt!!

Poniżej link.
Uprzedzam,że film jest drastyczny :( :( :(

www.ptroa.co.il/petitionmovie/petition-English.php

2. Data: 2010-01-09 18:00:26

Temat: Re: Błaganie o pomoc
Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tara" <t...@o...pl> napisał

Błaganie o pomoc niewinnych zwierz?t !!!!

> Proszę podpiszcie petycję przeciw bestialskiemu obdzieraniu ze skóry
> ŻYWYCH zwierz?t!!

ja wiem - to okrucieństwo.

jeżeli jesz mięso (zwierzęce) to nie masz prawa

podpisywać tej petycji. nie piszę tego w formie oskarżenia.

jesteśmy (przynajmniej niektórzy) drapieżnikami i jemy mięso zwierzęce.

zdarza się również, że wykorzystujemy tkanki zwierzęce do produkcji

przedmiotów nam użytecznych (buty, garderoba). takie jest życie.

nie ma humanitarnego obdzierania ze skóry. zawsze jest bestialskie.

--

pozdro

skruszony drapieżnik

barbakan

3. Data: 2010-01-09 21:56:21

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Tara wrote:
> Błaganie o pomoc niewinnych zwierząt !!!!

ty ludzi błagaj, te!

moon

4. Data: 2010-01-10 09:35:28

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> ty ludzi błagaj, te!

Hejka.
Ratunku, ratunku, na pomoc ginacej miłości
Nim zamrze w niej puls pocałunków
i tętno ustanie zazdrości
Ratunku, ratunku, na pomoc ginącej miłości
nim głosu jej zbraknie i łez
SOS SOS
Pozdrawiam apelująco Ja...cki

5. Data: 2010-01-10 14:55:12

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeżeli jesz mięso (zwierzęce) to nie masz prawa
>
> podpisywać tej petycji. nie piszę tego w formie oskarżenia.
>
> jesteśmy (przynajmniej niektórzy) drapieżnikami i jemy mięso zwierzęce.
(...)

To nie jest powód, ani wytłumaczenie zdzierania skóry z żywych zwierząt.
Aby zjeść mięso nie trzeba znęcać się nad zwierzętami.
Najpierw zabija się je i najlepiej szybko i bez zbędnego cierpienia.

Pozdrawiam Krycha.

6. Data: 2010-01-10 19:27:23

Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał

> Najpierw zabija się je i najlepiej szybko i bez zbędnego cierpienia.

Skąd wiesz, że najlepiej?.
Nie wiem i nie chcę wiedzieć skąd czerpiesz wiedzę o zabijaniu,
ale takie poglądy to hipokryzja. Gdybyś była przeciwko zabijaniu to
bym zrozumiał. Ale jak można być przeciwko jednej formie zabijania,
akceptując inną? Toż to chore.

--
pozdro
barbakan

7. Data: 2010-01-14 15:41:43

Od: "mK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że znowu wciskanie ciemnoty nic nie świadomym ludziom. A może przy
okazji pokazać ten film głodujacym dzieciom w Afryce i mowić im, że biały
czlowiek nie będzie żywił siejuż mięsem i w związku z tym wstrzymuje dostawy
żywności dla nich.

Zapewne to żywe zwierzę na filmie było jednym na milion które wcześniej
cudem unikneło śmierci.

Jakbym miał sie przejmować takimi rzeczami to w krótkim czasie przestałbym
kupowania pasztetowej w sklepie, następnie niejadłbym jajek i kawioru, a
potem stwirdziłbym, że rozdzieranie na strzępy sałaty i innych warzyw jest
zwykłym barbażyństwem

4640 (20091126) __________

8. Data: 2010-01-15 12:20:55

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapewne to żywe zwierzę na filmie było jednym na milion które wcześniej
> cudem unikneło śmierci.

Po oglądnięciu filmu jestem tak wstrząśnięty że trudno mi zrozumieć takie
debilne myśli jak napisłeś. Najlepiej schować głowę w piasek udając że nic
się nie dzieje, a przypadek prezentowany na filmie to jeden na trylion.
Czy wy wogóle oglądneliście ten film, czy widzieliście wzrok tego psa?

Co innego zabić zwierzę przed ścignięciem skóry, co innego na żywca ścignąć
mu skórę, jakoś nie widziałem by ten piesek był zabijany przed.

Zresztą jest wyraźna informacja że na żywca lepiej skóra schodzi.

PS. Nie jestem wegetarianinem, jem mięso, ale co innego zabić dla jedzenie a
co innego torturować.

MS

9. Data: 2010-01-16 00:27:43

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Maciej S. wrote:

> [...]
> przed.
> Zresztą jest wyraźna informacja że na żywca lepiej skóra schodzi.

no to wszystko gra!
NTG

moon

10. Data: 2010-01-16 18:52:05

Od: "mK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam się na zabijaniu zwierząt, ale wydaje mi się że te pieski w jakiś
sposób są przynajmniej usypiane, dlaczego pokazany jest tylko jeden piesek,
a nie np 10. A obdzieranie żywych zwierząt na pewno nie było by "sprawne
technicznie".
Zresztą, ty to chyba jeszcze nie wiesz co to jest propaganda i do czego
służa media.

4778 (20100116) __________

Opakowania
Film - Mini fontanny do ogrodów i wnętrz - ogrody wodne
Choinka w doniczce - związane drutem korzenie
Jaka to roślina?
Letnisko zimą...