Bletilla

11. Data: 2006-04-04 13:42:18

Temat: Re: Bletilla
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> napisał w
wiadomości news:e0tlpc$37$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zatem nie pozostaje Ci nic innego, jak wybrać się w maju na wystawę
> storczyków. Będzie w Szczecinie, w Zamku Książą

Ciut za daleko , kierowca nie da się namówić (-:

> A ja mam teraz najwięcej radości z kwitnących anemonellii
> http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?id=744
> bo storczyki to mi kwitną cały rok :-).

Takich rarytasików jeszcze się nie dorobiłam,
śliczności :-))).
Trzymasz je cały czas w doniczkach ?

Pozdrawiam TeresaR

12. Data: 2006-04-04 20:19:36

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości

> Kupilem na probe bletille (jakas rozowa odmiane).

Dziekuje za odpowiedzi :)
Troche zeszliscie na temat innych storczykow a co gorsze pokojowych ale w
kazdym razie z grubsza juz wiem co chcialem wiedziec. Jeszcze jesli komus
cos sie przypomni odnosnie uprawy bletilli, to prosze pisac :)

Pozdrawiam,
Bpjea

13. Data: 2006-04-04 22:17:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kazdym razie z grubsza juz wiem co chcialem wiedziec. Jeszcze jesli komus
> cos sie przypomni odnosnie uprawy bletilli, to prosze pisac :)

Przypomniało mi się. Kupiłem, posadziłem,
kwitła, owocowała.
Przezimowała w gruncie przykryta liśćmi i śniegiem.

14. Data: 2006-04-04 22:49:17

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przezimowała w gruncie przykryta liśćmi i śniegiem.

Ile razy?
A, ze owocowala - podobno zabawa z nasionami storczykow nie przynosi
"blyskawicznych efektow"... Co nie znaczy, ze sprobowac nie warto.
Ten sposob przykrycia odpowiada mi najbardziej (niewiele zachodu a
przyzwoite efekty).

Pozdrawiam,
Bpjea

15. Data: 2006-04-05 02:05:09

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile razy?

Kupiłem w zeszłym roku.

> Ten sposob przykrycia odpowiada mi najbardziej (niewiele zachodu a
> przyzwoite efekty).
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Tylko fanatycy okrywają rośliny.

16. Data: 2006-04-05 09:05:02

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje za odpowiedzi :)
> Troche zeszliscie na temat innych storczykow a co gorsze pokojowych

Przepraszam że zeszłam z tematem na domowe :-)

ale w
> kazdym razie z grubsza juz wiem co chcialem wiedziec. Jeszcze jesli komus
> cos sie przypomni odnosnie uprawy bletilli, to prosze pisac :)

Moją bletillę wystawiłam już na dwór.

Pozdrawiam TeresaR

17. Data: 2006-04-05 09:15:04

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moją bletillę wystawiłam już na dwór.

To ją schowaj bo idą dwie noce z przymrozkami.
:-(
Niestety.

Pozdrawiam śnieżnie
skryba

18. Data: 2006-04-05 09:21:22

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> To ją schowaj bo idą dwie noce z przymrozkami.
> :-(
> Niestety.

Dziękuje za przypomnienie :-)
W tej chwili jest tylko +3stC , brr zimnica .

Pozdrawiam TeresaR

19. Data: 2006-04-07 03:30:28

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moją bletillę wystawiłam już na dwór.

Dzis posadze swoja. Ma juz spory kielek :)

Pozdrawiam,
Bpjea

Bobry
Szeflera - zachamowany wzrost