Blizna

1. Data: 2006-06-02 22:31:17

Temat: Blizna
Od: Bibko <""tropis [wytnijto] \"@op.pl [nospam]"> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam sobie blizne pooperacyjna. Sama linia ciecia z zewnatrz wyglada
dobrze ale pod skora (wzdluz lini ciecia) wyczowalne jest zgrubienie i
taka twarda tkanka.
Co to jest i czy zniknie z biegiem czasu ??

Z gory dzieki
Pozdrowienia

2. Data: 2006-06-02 23:36:52

Temat: Re: Blizna
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bibko" <""tropis [wytnijto] \"@op.pl [nospam]"> napisał w
wiadomości news:e5qe86$4ge$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> twarda tkanka.
> Co to jest i czy zniknie z biegiem czasu ??

Podaj swój mail, napiszę na priv.

3. Data: 2006-06-03 00:56:55

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Jun 2006 01:36:52 +0200, j...@n...pl
napisał(a):

> Podaj swój mail, napiszę na priv.

A dlaczego nie tutaj? To jest grupa dyskusyjna. Jak sie wstydzisz spod
prawdziwego adresu, to skorzystaj z usenet.gazeta.pl

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2006-06-04 00:47:29

Od: "biggero" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja coś napiszę.
Jeśli to jest rzeczywiście pod skórą wzdłuż linii cięcia, to
wygląda to na normalny,
fizjologiczny proces gojenia (tworzenie się tkanki łącznej powoduje
twardnienie blizny).
Może to i zniknie, ale po bardzo długim okresie czasu.

Pomijam tu przypadek, gdy wyszły z tego jakieś kłopoty (zakażenie,
ropa itd).
Postępowanie opisane poniżej nie dotyczy przypadków z kłopotami.
Na bliznę można więc stosować masaż uciskowy, czyli lekkie
nagniatanie blizny i nacisk.
Po lepszym zagojeniu można zastosować contratubex (maść, tania).
Można także veraderm, zeraderm (maść, droga).
To są w skrócie metody do stosowania domowego i mnie osobiście
bardzo pomagały.

pozdrawiam
Biggero

Likwidacja Instytutu Reumatologii Warszawa!
testzakrzepica
ach te pryszcze....
cukrzyca
Witamina C do iniekcji [Pytanko]